לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג עיצובים ויומן אישי

כינוי:  פנדורה

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

שלום לכולם...


מה קורה?הרבה זמן לא עדכנתי...בגלל הלימודים. יש לי הרבה שיעורים ועוד אני עוקבת אחרי מלא אנימות, אני מתפלאה על כך שאני מצליחה לישון בשעות נורמליות אפילו שבשנה שעברה היה פחות קשה בלימודים(לא כל יום עד ארבע) ולא ראיתי כמעט אנימות, ולמרות זאת לא ישנתי בלילות(כן- באמת לא ממש ישנתי ולכן הייתי ממש עייפה בשיעורים).השנה זה לא כך משום מה...

ועכשיו נדבר על עניין חשוב- אינויאשה נגמר לפני שעות ספורות,הסדרה נגמרה,ולא אראה עוד כל ערב פרק מחייהם של האינו-טאצ'י...אבל למרות זאת יישארו הסרטים, המנגה, ופרוייקטים נוספים שיוצאים מדי שנה(לוחות שנה, סינגלים של הדמויות שזה דבר די חדש שיצא לאחרונה ועוד...).

לכבוד סיום הסדרה, ציירתי ציור קטן של סשומארו, וסרקתי להנאתכם(למרות שאני מפקפקת בכך שתהנו חח)

והנה הוא: איך?יפה?חח אני יודעת שהוא עקום, אני לא כ"כ מוכשרת...

מקווה שיהיה לי זמן לעשות הרבה עדכונים, ואני עוד עובדת על הפינה החדשה, אז נתראה בקרוב,

 

נכתב על ידי פנדורה , 20/9/2005 23:12  
1944 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חגיגי לכבוד יום הולדתי!


היום, לפני שבע עשרה שנה, נולדה ילדה. ציפו ממנה לגדולות, רצו שהיא תהיה רופאה, הכינו לה סטטסוקופ מפלסטיק, והיא, למרות כל הציפיות, לא היתה רופאה אלא התדרדרה לחילוק פליירים בצמתים. אני לא מכירה את הילדה הזאת, אבל אני מניחה שהיא קיימת. בכל מקרה אנחנו פה בשביל משהו אחר- היום יש לי יומולדת! הבטחתי פוסט חגיגי- וקיימתי(בערך). אגב- גם לאחותי יש יומולדת היום, מוזמנים לקפוץ לבלוגה לביקור להגיד מזל טוב(http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=61751).

נתחיל. היום אני אספר לכם קצת על עצמי, ואם זה לא מעניין אותכם כ"כ,(מה שאני מניחה) אתם יכולים לדלג ישר לתגובות(בהנחה שיהיו כאלו). שמי הוא מורן, ואני היום בת 17. אני אוהבת ספרים(במיוחד הארי פוטר ושר הטבעות), מחשבים, מוזיקה וחיות, וחולה על אנימות כפי שבטח הבנתם מהעיצוב של בלוגי. לכבבוד יום ההולדת החלטתי להוסיף פינה(סוף סוף הא?) לבלוג ושמה משפט השבוע או ציטוט השבוע או איך שתבחרו לקרוא לה(איטס אה פרי קאנטרי חח) ובה יתווסף כל שבוע(ככל יכולתי לעדכן) משפט שמצא חן בעיניי אשר שמעתי במהלך השבוע, בהנחה שיהיו כאלה. כמובן שלכך יתווסף עדכון פוסט ככל שיצא לי לעדכן(מה זה הככל הזה??), לדעתי הפינה תתווסף מחר, אני אשתדל. גם הוספתי את האנימות האהובות שראיתי עד כה בפינה "tv", מוזמנים להציץ. 

וכך הסתיים לו פוסט היומולדת, ואתם בטח ממלמלים "תודה לאל",חח סתם. אתם ממלמלים "טוב עוד חודש לעדכון הבא, היא עצלנית רצח".

אז שיהיה שבוע טוב,


נכתב על ידי פנדורה , 3/9/2005 20:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הראשון ללימודים!


אתמול היה היום הראשון ללימודים...והיה בסדר לא למדנו כלום תודה לאל...וגם לא היה כלום חדש כי זאת השנה האחרונה בבית ספר אז אותה מחנכת ואותם ילדים...אבל קיבלנו כיתה חדשה- והיא ישר בכניסה של בית ספר! איזה כיף בעבר הייתי צריכה לעלות קומות לעבור מסדרונות ולאחר אבל עכשיו אני ישר נכנסת ומגיעה חיכיתי לכיתה הזאת שנתיים וסוף סוף אני אהיה בה...יש

אחותי קיבלה את הכיתה בצד השני של הכניסה שזה גם די קרוב אבל די מסובך וגם לפעמים נועלים שם את הדלת אז היא תצטרך לעשות סיבוב של כל הבית ספר כדי להיכנס...מסכנה

אני גם מתה להשתמש בדברים שקניתי לבית ספר...הם יפים ונוצצים ומחכים שישתמשו בהם חח

תתכוננו מחר לפוסט יומולדת מיוחד וחגיגי(כן זה מחר...) ואם אתם תוהים למה אני נמצאת בשעה כזאת בבית- אימצו אצלנו את דו"ח דוברת, שזה אומר יום שישי חופש, אבל 3 ימים בשבוע מסיימם שעה 9(שזה נראה לי עד 4) ו2 ימים שעה 8(שזה נראה לי עד 3 וחצי).(לאחותי אפילו יש שעה 10!!!-זאת אומרת עד 4 וחצי,והיא לומדת קורס ביום שישי...טוב נו שנה שעברה גם אני למדתי יותר שעות ממנה(וכולם צחקו עליי!) אז אני לא כ"כ מרחמת חח מרושעת שכמותי...סתם סתם מעניין איך היא תסתדר. וגם אני, כי יש מרחק חצי שעה הליכה מביתי לבית הספר, ואני יורדת כל יום ברגל ז"א שאני אגיע בערך ב4 וחצי כל יום...ושיעורי בית,שיעורי בית.

שתהיה שנת לימודים כיפית!

 

נכתב על ידי פנדורה , 2/9/2005 08:41  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנדורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנדורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)