לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Slightly mad


I think I'm a banana tree...

Avatarכינוי: 

בן: 40

ICQ: 207172508 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2010

חלום כחול- סיון


חלום כחול 
רמי פורטיס וברי סחרוף 
מילים: רמי פורטיס
לחן: ברי סחרוף ורמי פורטיס
קיים ביצוע נוסף לשיר זה 



רואה אותך שוכבת בין הסדינים הלבנים 
ומטפס בדרך אלייך אלייך 
אוהב אותך צועקת ואת ידייך מחליקות 
הסיפוק שאת שואבת ממני אלייך 

אני שותק ואת צוחקת כן יש טיפות 
של שיגעון בנינו 
חלום כחול ואת נוטפת 
את כמו האש, כמו להבה, שורפת 

אני אוהב אותך תמיד מחדש 
כמו בירח דבש כשאת אוחזת אותי 
חזק כמו נחש מאבד שליטה רועד ונרגש 

התחושה שאת נותנת וגופך שמבקש 
אז קחי אותי למעלה אלייך אלייך 
האש שבך בוערת חלום שמרגש 
הסיפוק שאת שואבת ממני אלייך 

אני שותק ואת צוחקת כן יש טיפות 
של שיגעון בנינו 
חלום כחול ואת נוטפת 
את כמו האש, כמו להבה, שורפת 

אני אוהב אותך תמיד מחדש 
כמו בירח דבש כשאת אוחזת אותי 
חזק כמו נחש מאבד שליטה רועד ונרגש 

 

נכתב על ידי , 30/10/2010 21:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עלמה ב-2/9/2017 15:41



24,200

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSlightly mad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Slightly mad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)