לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החייים שלייייי :]]


o°o°o°o°o °•:•»‡ aM sO FuCiNg P£Rf£cT«•:•° o°o°o°o°o


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

++ עידכון דה2אסט אחרי Xלף שנהה ++


 

מה קורהה??

 

לא מעניינןןן אותי מה מצבכם אני רוצה רק להגיד

 

שמצבי מ=ע=ו=ל=ה

 

החיים יפים .. אור כבר לא בראש שלי!

 

ואנייי כולי שמחה.. ! חחיחיחיחיח ^.^

 

אחרי שנה חזרתי לעדכן..!

 

כן כן הינה מסתיימים להם הלימודים ( סוף סוףףףףףףףףףףףף)

 

בשבילי הם לא מסתימים כמובן כמו שאתם יודעים כל החופש הזה

 

יהיהה מלא בבגרווווויות בעבע אבלל... יהיה טוב!

 

באתי להגיד לכם ש.. יהיה לכם חופשה נעימה:)

 

וגם שיש לי תמונות שלי אני יעלה אותם פוסט הבא אם תהיו נחמדים =)

 

 

בביהיויוששששששששש

 

נטע>> כי שלמות היא לא מילה גסה

נכתב על ידי , 16/6/2005 12:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 35

תמונה




1,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע>השם אומר הכל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע>השם אומר הכל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)