לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החייים שלייייי :]]


o°o°o°o°o °•:•»‡ aM sO FuCiNg P£Rf£cT«•:•° o°o°o°o°o


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

-מישהו פההההההההה [ ?! ]-


אםםם כןן..

 

תראו שאתם חייםםםם סעמקק

 

שעשעו אותי חעחעחעח

 

 

 

נכתב על ידי , 6/10/2005 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נטושששששש כפרררררה עלייייייייי!!! (:


יש לי את הכוס הכחולהה ערבבתי בה מים חצי אלכוהול

ויש לי את הכוס הכחולה ובלעדיה אני לא יכול

לפני חיילים בצפון לפני ילדים במדורה

לפני חברים במיטה אני מפשיט את עצמי ונותן את הכל

ויש בי את הטעם שלך אחרי שהפסקתי לחלום

ויש לי את הריח שלך אחרי שהפסקתי לישון

ויש לי את הרגש שאומר מתי שזה טוב

יש לי אותי.. יש לי אותי לאהובב

 

אל תתחלק אל תנמסססססס אל תעזזזזזוב

וגם אם קשששה אל תתפטה לארוזזזז..

ורק תנסה להבין שככה קרוב..

המלכה מתוסכלת:(

ויהיה לה קשה לעזוב......

 

פמפמפפפפפמפמפ (:

 

מישו שומע עברי לידר?!

 

חזק ביותר:]]

נכתב על ידי , 6/10/2005 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



=נ=ט=ע==ה=מ=ל=כ=ה=


ממממממ..

 

משעמם לייייייייייייייייייייייייייי =\\

נכתב על ידי , 6/10/2005 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 35

תמונה




1,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע>השם אומר הכל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע>השם אומר הכל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)