לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר תמיד נשאר מחר


אני מעריצה את אביב גפן.שייגעצ..מאיר אריאל ועוד להקות וזמרים שכמאט אף אחד בגילי לא מכיר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2016

2016 מי יתן


 

 

 

 

     הלוואי והשנה הזאת תיהיה השנה הכי טובה אולי שהייתה לי מהקודמות 


אני מרגישה שזה הולכת להיות השנה שלי .עבדתי על עצמי כלכך הרבה זמן שהכל סביבי בבית ספר שמח ופורח כשזה לא היה ככה ולראשונה מאז אי פעם שהרגשתי שאני לא עובדת על עצמי בנוגע לכך ..פה מתחיל השינוי 


 


אין ספק ששנת 2014-2015 היו אולי השנים היותר גרועות בחיי שעברתי בהם כל דבר נוראי ואפשרי מבחינתי.


איך פתאום התגברתי על זה ? 


-הרחקתי את עצמי מבנות זבל שחשבתי וסמכתי בכל ליבי שהם חברות שלי והם רק הזיקו לי 


-התחלתי להתעניין בכל מה שסביבי וכל האנשים שהחברה שלנו בדרך כלל מאירה אותם בשולי הדרך ולא שמה עליהם כי הם לא כלכך בולטים 


-הגעתי לתיכון וזה אולי הדבר הכי טוב שקרה לי 


-התחלתי ללכת ברגל עם אוזניות וזה אולי הדבר הדבר הכי מהנה וכיף שאפשר לדמיין ,רק אני ברחוב ,רק השירים שאני אוהבת מתנגנים ,אני קובעת את הפסקול ,אף אחד לא נותן לי את דעתו הבזויה על זה וזה למה זה כיף .


בהחלט התפקחתי בשנים (פרט להשנה) ואולי זה אפילו תרם לי כל התיסכולים ,העצבות ,הבדידות אולי בעבר זה הרגשתי שזה רק חישל אותי אבל זה רק עזר לי והיום אני מצויידת עם הכלים ואני על דרך המלך ומפה השמיים הם הגבול קריצה


ואולי עד עכשיו היחידים שחסמו אותי היו החברה (מורים,תלמידים ) שחושבים שהם יכולים להיכנס אל תוך הראשים של אנשים ולשלוט ולהנמיך והיום אפשר להגיד שאני במקום אחר וכשקורים דברים קשים ביותר פשוט להגיד פאק איט ובסוף "גם זה יעבור" כמו כל דבר בעולם ... 

s
נכתב על ידי אורות מהבהים בלילה , 3/1/2016 17:36   בקטגוריות בית ספר, ביקורת, אקטואליה, אופטימי  
הקטע משוייך לנושא החם: 2016 התחילה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אורות מהבהים בלילה

בת: 23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורות מהבהים בלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורות מהבהים בלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)