לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר תמיד נשאר מחר


אני מעריצה את אביב גפן.שייגעצ..מאיר אריאל ועוד להקות וזמרים שכמאט אף אחד בגילי לא מכיר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בסוף הכל מסתדר


לא עידכנתי כאן מאז אפריל ,עברו 4 חודשים דברים השתנו (הבלוג הזה קיים שנה)
והרגשתי שזה חסר לי לכתוב כאן 
נזכרתי כמה זה משחרר לכתוב כאן ,ולא אכפת לי כמה כניסות יש לי בסטטיסטיקה ,אני כותבת בשביל לנצור רגעים חלק טובים וחלק פחות אבל ככה זה בחיים וחייבים לטעום קצת מהרע לפני שמגיעים לטוב ,אני כותבת בשביל שעוד כמה שנים שאני יקרא את זה אני יצחק ,שאלה הדברים שהלחיצו אותי ואם אלה הדברים התמודדתי ילדה קטנה שנמצאת במקום שהיא לא שייכת אליו כמה זה נורא .
טוב אז מה שהשתנה זה שתמיד בחופש אני חוזרת להיות מי שאני באמת האדם השמח ומלא חיים שזה אני,אני חושבת שהבית ספר לוקח ממני אנרגיות מיותרות כי אני יותר מאוהבת ללמוד וגם נהנת מזה אבל בבית ספר שלצערי אני נמצאת בו יש כל מיני שיטות פרימיטיביות ודיונים בנושאים שאין להם מקום ,ובנוסף מורים שלא כשירים לעבודה שלהם שמתעסקים בטפל ומתיימרים להטיף ולהתעסק במקצוע שמעולם לא למדו ...
אז דרך הכתיבה באתר הזה גיליתי על עצמי שכיף לי לכתוב ,(ואני שמחה תמיד להביע דיעה על כל נושא ושיש לי דיעות נוקבות וחריפות על החברה ובכללי .אבל את זה תמיד ידעתי)
אז שלחתי קטע כתיבה קצר שלי לידיעות אחרונות (הקטע לא פורסם פה באתר)והם אהבו מסתבר ונבחרתי להיות כתבת צעירה ולסקר אירוע (אחד הדברים הכיפים שעשיתי) וכתבתי את דעותי על כך בעיתון שאני כלכך אוהבת ..אני לעולם לא אשכח את זה ואני אנצור את זה בזיכרוני לעד ואני מקווה שזה היה רק תחילת הדרך שלי בתור עיתונאית או משהו כזה בכל אופן 
אז עוד מעט י"א ובעוד כחודש אני הולכת להשתעבד (שוב) לריטלין ולציונים אני מקווה שזאת לא תיהיה שנה נוראית כמו הקודמות ואני אצליח להפיק את המיטב של המיטב מבלי לאבד צלם אנוש וכרגיל להישאר נאמנה לעצמי    מה לעשות כזאת אני 

אני מאחלת לעצמי להצליח לעשות מהפכות במדינה הזאת בהווה ובעתיד כמו שרק אני יודעת 
ואם מישהו קורא את זה (אם בכלל ) תישארו נאמנים לעצמם !
נכתב על ידי אורות מהבהים בלילה , 9/8/2016 02:11   בקטגוריות ביקורת, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכך התחיל העצב המתוק והבדידות חונקת את הצחוק


תיסכול ,עצב ,וכל מה שכרוך בלהיות תלמיד תיכון
מי הם הדמויות שמתסכלות לי את החיים ועוד כמה ניצבים ובעלי תפקידים":

<מנכ"ל בית הספר שחושב שהוא מקסימום אלוהים ושולט במורות ובתלמידים כמו חוטים
<מורה לאנגלית שמתוסכלת מהמקצוע שלה ומהשנים ששוחקות אותה ומוצחאה מירמור וזעם על התלמידים ונוקמת בכולם 
<מנהל 2 בית הספר (יש 2)והוא כמו מלאך שומר שאכפת לו מכולם ודואג לכולם כמו סבא נחמד כזה ותמיד מיעניין בכולם 
<אני :ילדה בת 15 עם קשב וריכוז שלא מצליחה לקרוא ספר ולסיים :)
אז העליליה מתחילה בזה שמנהל 2 קורא לי אליו אתמול למשרד ומספר לי שיורידו אותי ביחידות של אנגלית למרות שאני תלמידה מצטיינת ,..ושיחזירו אותי לקבוצה שלי בעוד כחודש ..
~מאירועי היום~
המנכ"ל קורא לי אליו למשרדו ושואל לשמי ..אני עונה לו ..והוא עונה אוקיי חמודה -איללליקה(להתראות בערבית)לכי מכאן ..[אני בשוק }הבנתי מה הוא אמר אבל בכוונה המשכתי לעמוד במקום ואז הוא אומר :מה את לא יודעת מה זה אומר ? אז אני יתרגם לך .זה אומר להתראות בערבית .
התחלתי לבכות כי העליב אותי שהוא ככה מזלזל באינטליגנציה שלי וככה מרשה לעצמו לדבר אל תלמידים בבית ספרו שלו .
לאחר מכן סיפרתי זאת למנהל 2 והוא אמר לי לא לשים לב אל המנכל כי אני לא יודעת מה עובר לו בראש וכמה לחץ מופעל עליו .
לאחר מכן נכנסתי לשיעור של המורה השחוקה לאנגלית ואמרתי לה מה שאני חושבת עליה=אמרתי לה: טיפת רגישות אין לך טיפה ,קיבלת 0 באנושיות ו0 ברגישות והמשכתי ללכת והיא נעמדה והייתה בשוק .
רק אז לאחר חצי שעה של בכי נרגעתי והרגשי סיפוק והייתי גאה בעצמי 
לאחר מכן המנכל התנצל על איך שדיבר ואמר שפשוט לא הבנתי למה הוא התכוון (הבנתי טוב מאוד למה הוא התכוון )והבטיח לי שעוד שבועיים עד חודש הוא יחזיר אותי לקבוצה שלי .
היום הזה תיסכל אותי ,שבר אותי נפשית ,נתן לי בעיטות בתחת וכאפות לראש אבל הוא גם סיפק אותי כי פרצתי את הגבולות של עצמי הראתי לכולם מה אני מסוגלת לעשות ובעוד חודש אני מקווה שהפוסט יהיה עם הכותרת עליתי הקבצה ביחידות ואני יראה לכולם מאיפה משתין הדג ויוכיך להם שאני זה תוצר של עצמי ולא של המילים העלובות שלהם .כל החבורת שרלטנים האלה שחושבים שהם אלוהים 
נכתב על ידי אורות מהבהים בלילה , 8/2/2016 15:51   בקטגוריות אופטימי, ביקורת, בית ספר, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2016 מי יתן


 

 

 

 

     הלוואי והשנה הזאת תיהיה השנה הכי טובה אולי שהייתה לי מהקודמות 


אני מרגישה שזה הולכת להיות השנה שלי .עבדתי על עצמי כלכך הרבה זמן שהכל סביבי בבית ספר שמח ופורח כשזה לא היה ככה ולראשונה מאז אי פעם שהרגשתי שאני לא עובדת על עצמי בנוגע לכך ..פה מתחיל השינוי 


 


אין ספק ששנת 2014-2015 היו אולי השנים היותר גרועות בחיי שעברתי בהם כל דבר נוראי ואפשרי מבחינתי.


איך פתאום התגברתי על זה ? 


-הרחקתי את עצמי מבנות זבל שחשבתי וסמכתי בכל ליבי שהם חברות שלי והם רק הזיקו לי 


-התחלתי להתעניין בכל מה שסביבי וכל האנשים שהחברה שלנו בדרך כלל מאירה אותם בשולי הדרך ולא שמה עליהם כי הם לא כלכך בולטים 


-הגעתי לתיכון וזה אולי הדבר הכי טוב שקרה לי 


-התחלתי ללכת ברגל עם אוזניות וזה אולי הדבר הדבר הכי מהנה וכיף שאפשר לדמיין ,רק אני ברחוב ,רק השירים שאני אוהבת מתנגנים ,אני קובעת את הפסקול ,אף אחד לא נותן לי את דעתו הבזויה על זה וזה למה זה כיף .


בהחלט התפקחתי בשנים (פרט להשנה) ואולי זה אפילו תרם לי כל התיסכולים ,העצבות ,הבדידות אולי בעבר זה הרגשתי שזה רק חישל אותי אבל זה רק עזר לי והיום אני מצויידת עם הכלים ואני על דרך המלך ומפה השמיים הם הגבול קריצה


ואולי עד עכשיו היחידים שחסמו אותי היו החברה (מורים,תלמידים ) שחושבים שהם יכולים להיכנס אל תוך הראשים של אנשים ולשלוט ולהנמיך והיום אפשר להגיד שאני במקום אחר וכשקורים דברים קשים ביותר פשוט להגיד פאק איט ובסוף "גם זה יעבור" כמו כל דבר בעולם ... 

s
נכתב על ידי אורות מהבהים בלילה , 3/1/2016 17:36   בקטגוריות בית ספר, ביקורת, אקטואליה, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  אורות מהבהים בלילה

בת: 23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורות מהבהים בלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורות מהבהים בלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)