לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר תמיד נשאר מחר


אני מעריצה את אביב גפן.שייגעצ..מאיר אריאל ועוד להקות וזמרים שכמאט אף אחד בגילי לא מכיר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2015

רגע בוא נעצור וניקח הפסקה קצת


הפסקות = לקיחת פסק זמן ממה שאנו עושים ולשחרר קצת
זה הדגש שלי עכשיו 
אז אחרי שנפלתי ביום ראשון ונקרעה לי הרצועה והרגל נקועה וסגולה וכחולה שום דבר לא השתנה 
לא היה טקס רבין בבית ספר כלל וזה מכעיס כי במיוחד בתקופה הזאת של הפיגועים זה הכי ריאלי שיש 
עצוב לי לראות אנשים חסרי שכל שבטוח שלא יצא מהם כלום לעולם שמצדיקים את הרצח, זה גועל נפש בעיני והם אנשים קטנים ומבחינתי הם מחוקים .
גם אפילו שלא נולדתי עדיין בזמן הרצח אני תמיד הרגשתי קרובה לזה כי התאריך לידה שלי הוא 4.11 שזהו תאריך הרצח רק שאני נולדתי 5 שנים אחרי,עדיין אפשר לראות את הכל ברחובות חי בועט ונושם .

אם כך היום הולדת שלי יחול בעוד שבוע בערך וקבעתי עם כולם ללכת למסעדה אבל איזה ילדה אחת לא נראה לה כי האוכל שם לא כשר זה קצת משמח אותי כי אולי זה יגרום לה לא לבוא 
שתלך לעזעזל היא והאוכל הכשר שלה שתאכל בבית ושתזמין איזה רבי פנאט ומושחט ותשלם לו כסף בשביל שהוא יוכל להגיד הינה זהו הדבר כשר ......קריזה


החלטתי לפרוש מחוג שהייתי שם קרוב ל  3 שנים כי כשמשלבים לחץ לזכור טקסטים ומחוייבות לשחקנים שעובדים איתך ומשקיעים בדיוק כמוך והרצון לרצות את כולם יוצר תחושת לחץ מתמיד שלא פוסק ויוצא הכיף ממה שאתה אוהב לעשות ואין טעם לעשות משהו בלי טעם או כמו שאחי הגאון אומר:"דיבורים ומחמאות זה חינם ושניהם מושכים כסף" אין לי דרך לתאר כמה עכשיו אני יכולה להבין את המשפט הזה ממש צאנג המתיש המנוסה מול צאנג המתיש הצעיר 
נכתב על ידי אורות מהבהים בלילה , 29/10/2015 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אורות מהבהים בלילה

בת: 23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורות מהבהים בלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורות מהבהים בלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)