לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר תמיד נשאר מחר


אני מעריצה את אביב גפן.שייגעצ..מאיר אריאל ועוד להקות וזמרים שכמאט אף אחד בגילי לא מכיר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2015

כוח הצלה פאק אופ:)


אז זוכרים שבעידכון הקודם קודם שלי כתבתי שאני צריכה לעשות מחויבות אישית במדא אז מסתבר שהמספר שכתבתי ,התבלבלתי בספרה אחת (קורה) אז במשך כל החודש התקשרו אל כל החברים שלי ורק אלי לא 
אז אני לקחתי יוזמה והתקשרתי בעצמי אליהם, פעם אחת התקשרתי ביום שלישי וענה לי אדם מבוגר וכלכך נחמד וסימפטי ואמר שאם עד יום חמישי לא מתקשרים אלי אז להתקשר שוב אליהם ביום ראשון .
ואז הגיע היום-יום ראשון לפני כ 20 דקות התקשרתי שוב למספר הזה וסיפרתי להם על המקרה וענה אדם אחר שהוא כלכך מגעיל וחסר סבלנות שאמר לי שהוא לא אחראי על זה ,אז מן העיקר שאלתי אותו אם הוא יכול לתת לי את המספר של מי שאחראי על זה והוא אמר ברוב זבלותו לא אני לא יכול ביי
אז אני שואלת את עצמי כמה רמת הגועל שאדם יכול להגיע אליה כשאני ברוב תמימותי רציתי להתנדב ולהתחייב למקום ,הוא יכל להגיד לי את אותם דברים בטון שונה ולא הייתי מתאכזבת
אני מתאכזבת מהאנשים שהם כלכך חסרי סבלנות ולא מוכנים להקשיב וממהרים לשלול ולנתק 
הפסד שלכם ואני יודעת שביום שאני יצתרך עזרה מאנשיםvs או לחלופין ממגן-דוד-אדום תמיד אדע שאין לי למי לפנות איבדתי בכם את האמון כוח הצלה מזל טוב  
נכתב על ידי אורות מהבהים בלילה , 15/11/2015 18:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה שיותר רע אז ככה יותר טוב


למה אנחנו מרגישים שמחים וחופשים יותר לאחר שאנו נוטשים דברים ופעולות יומיומית שבדרך כלל משמחות אותנו ????
ממש לפני שעה פרשתי מפיזיקה לאחר שהבנתי שזה לא מתאים לי ופרשתי מחוג שהייתי בו בקירוב ל 3 שנים  כי מיציתי ועכשיו אני מרגישה אדם כל כך שמח וחופשי כמו שהרבה זמן לא הרגשתי וזו תחושה כלכך נפלאה
עכשיו רק נשאר שאני יתקבל למדא ואם לא אז לא נורא החיים ממשיכים ויש לי עוד הרבה דברים לעשות ועוד הרבה מקומות לעבור
נכתב על ידי אורות מהבהים בלילה , 8/11/2015 13:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אורות מהבהים בלילה

בת: 23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורות מהבהים בלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורות מהבהים בלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)