לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של משה - כי אין אחר מלבדו

אני משה, ומבחינתי אני אלוהים.

כינוי:  Moshe Cohen

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

עוד רוסיה - חלק ב


"אתה הגבר הכי הזוי שפגשתי אפילו בג'יפה התל אביבית הזאת אתה פאקינג הזוי, בא לי פשוט להעיף לך סתירה"


קארינה ואני הלכנו על חבל דק, וככה תאכלס הכי טוב.


 


הבירה הגיעה, עזבתי את שולחן הביליארד והתיישבתי.


 


"את אירנצ'קה הכרתי במקרה, הייתי בים ב9 בערב עם חברים,עשינו על האש ושתינו בירה ורום.


לא רחוק מאיתנו הייתה עוד חבורה - של רוסים מרעישים שצחקו בקול רם שתו וודקה וניגנו על גיטרה"


"אחרי שקרוב לשעה וחצי הייתי על המנגל וכבר בראש טוב מהבירה התבאסתי שלא הבאנו גיטרה אז אמרתי יאללה למה לא - והלכתי לחברה הרוסים


לבקש להשאיל את הגיטרה"


 


קארינה חייכה בלי לשים לב ושאלה "וואלה אתה מנגן?"


עניתי שכן.


 


"ראיתי שם בחורה בלונדינית, יפה ובוכה בשקט בשקט, היא נראתה כל כך עדינה וכל כך מתוקה ולא יכולתי שלא לשים לב אליה"


"כשניגשתי לחבר'ה רוסי גדול בא אליי ושאל אותי מה אני רוצה, אמרתי לו שאני רוצה להזמין אותו לצ'ייסר קפטן מורגן ולנגן בגיטרה שלו"


"לא מכיר את הקאפיטן הזה ואני שותה רק פינלנדיה, רוסקי סטאנדרד או חורטיצה יובנאי נאסוס!"


 


"התפוצצתי מצחוק (על אמת!) והרוסי עשה סוויטץ' בין הפוזה של הרוסי גבר גבר עצבני ושאל אם אני מצחיק אותו, אמרתי לו שמאד והוא שאל למה"


"יובאני נאסוס זאת שורה משיר של נגאנו(התחלתי להסביר), להקת ראפ רוסית, יש להם קליפ הורס על ג'ורה שהיה אמור להביא לחבר'ה חשיש, אבל


לפני שהוא הגיע (באיחור) לג'מע, הוא עישן את הכל ומה שנשאר הוריד באסלה כי באו שוטרים, וכל השיר הם מזיינים לו בשכל ושואלים אותו איפה


הוא היה ומה קרה לחשיש"


 


"אני איבגני" הבחור הגדול הושיט לי לחיצת יד חברית ומאסיבית. "משה, נעים מאד".


הרמנו לחיים עם קפטן מורגן. "פיזדץ זה טוב החרא הזה - מזה?"


"זה רום, עשוי מקנה סוכר, נותן קיק נחמד בגרון ומחמם את הקיבה"


קיבלתי את הגיטרה והתחלתי לנגן את אסטוריס של אלבנז אייסק, איבגני הנהן ונראה דיי מורשם.


"בסדר בראטן אתה יכול לקבל את הגיטרה, בוא תיהיה חבר תביא עוד כמה צ'ייסרים לחברה כאן, הם צמאים"


אמרתי שבכייף, חזרתי לחבורה שלי עם הגיטרה ואז חזרתי לרוסים עם הצ'ייסרים.


 


"תגיד איבגני, מי זאת הבחורה החמודה הזאת שבוכה כאן?"


"איבגני גיחך ואמר שזאת אירנה, היא בוכה כי חבר שלה בגד בה "בגלל שהיא מסרבת לבלוע כשהיא מוצצת זין".

נכתב על ידי Moshe Cohen , 10/7/2015 02:39  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד רוסיה - חלק א


בוקר טוב ג'מע אנונימית! (יותר נכון צהריים) היום שוב זיינתי רוסיה.

אני שונא רוסיות.

הן כוסיות ויודעות שהן כוסיות ומקרינות את זה כאילו השמש זורחת להן מהכוס כל בוקר.

אם הייתי ברוקר בחיים לא הייתי משקיע במניה שהיא בחורה רוסיה.

 

למה? כשרק מנפיקים את המניה היא שווה הרבה ויש המון באזז והכל, ואחרי כמה שנים הערך שלה יורד דרסטית.

הרוסיה נהיית משוגעת עם השנים ומצטברות לה יותר ויותר פסיכוזות.

הגוף מתחיל להתדלדל ואז היא נהיית עוד יותר פסיכית אחרי כל מבט במראה.

בסוף היא אוכלת לך את הנשמה, את החשבון בנק, ואז זורקת אותך קיבינימאט.

אלוהים ירחם עלינו הגברים אם ניתקל ברוסיה ג'ינג'ית. שמע ישראל אדוני אלוהים אחד! אללה וואקבר!

 

רוסיות יש להן מן דפקה גנטית כזאת של אינטרסנטיות ואגואיסטיות בקטע חריג (הרבה יותר מאצל סתם בחורה).

 

בכל מקרה זה מה שקרה :

 

הלכתי לקפה נגה בת"א עם איגור סטס וגיא כדי לשתות ולעשות צחוקים.

מצאנו שולחן הזמנו בירות והתחלנו לשחק, כשפתאום אני קולט איזה וואחד קוזינה מסתכלת עליי ומחייכת.

סטס כולה בהתלהבות דופק לי מרפק שאני אלך לגשת אליה.

אני ניגש לשאפה הזאת בחיוך שלא יבייש דוגמן שיניים ושואל אותה כאילו אנחנו מכירים כבר שנים "מה המצב חיים שלי? :)"

 

היא מחייכת בבלבול, אני מנצל את העובדה שהיא בשניה-שתיים של שוק, מחבק אותה ונותן לה נשיקה על הלחי.

היא מופתעת וקצת נרתעת, אומרת לי : "אנחנו מכירים?"

 

אני מייד עונה לה בקול מלא ביטחון אבל לא מתנשא מדיי : "אירנצ'קה אני יודע שעברה איזו חצי שנה וזה היה רק סטוץ, אבל סקס מצוין של 4 שעות לוקח

לפחות שנה וחצי לשכוח!, ועל זה אני כונס אותך בבירה! נעלבתי!"

 

הבחורה מייד מסמיקה, מצחקקת מחייכת ואומרת לי "פשש 4 שעות כל הכבוד, אבל נראה לי חמוד שלי שאתה מתבלבל בבחורה, אני קארינה - לא אירנה שלך! :) "

ואז היא אמרה : "אבל יודע מה? זה נראה לי סיפור מעניין,  אתה תספר לי איך אירנה הגיעה למיטה שלך, ואם אני יאהב את הסיפור אני אזמין לך שליש בירה עליי :)"

 

אני מסתכל על איגור וסטס, הם מסתכלים עליי בחזרה ונדים בראש שלהם "לא לא".

 

"קארינה, חברים שלי כאן חושבים שזה לא דיל משתלם בכלל, ואני דיי מסכים איתם"

הבחורה מסתכלת עליי במבט מאד מופתע "תגיד אתה דפוק או משהו? בחורה כוסית מזמינה אותך לבירה על חשבונה בשביל שתספר לה איך

השחלת בחורה אחרת ואתה בכלל שוקל את זה?? אתה קורא לזה 'דיל לא משתלם'?? אתה לא נורמאלי - זה מה שאתה!"

 

"תשמעי, יכול להיות מאד שלמרות שאת תאהבי את הסיפור, את קמצנית לאללה, ואז יצא שאת זכית בחברתי ובזמן שלי - ואני נשארתי צמא!

פראייר אני לא - אז אני מציע דיל חדש :"

 

"חצי בירה עכשיו, ככה שהגרון שלי לא יתייבש בזמן שאני מדבר, וכבונוס את מקבלת הדגמה על איך אני יכול לחרמן בחורה בשניה וחצי, ובנוסף אם תחליטי בסוף הערב שבא לך להזדיין אתי - אני מזמין אותך לחצי בירה, אם תחליטי שלא - את מקבלת צ'ייסר ניחומים על חשבוני"

 

קארינה הסתכלה עליי בשוק - וידעתי שהצלחתי.

נכתב על ידי Moshe Cohen , 7/7/2015 17:46  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoshe Cohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moshe Cohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)