לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להנות מהכל מבלי להתמכר לכלום



Avatarכינוי:  linn linn.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2018

התרחקות


אז מסתבר שיש לי עוד פוסט בתוך דקה לאחר הפוסט שהעלתי הקודם לרשום.

התרחקתי, מכולם, מכל הערבים ומכל הבחורות שמסתובבות עם ערבים.

אני בקשר רק עם בחור ערבי אחד שהוא כביכול ידיד שלי ואני יודעת מה תגידו "ערבי גבר זה ערבי בקבר" "אין דבר כזה ידידים"

נכון ! צודקים ! אבל הוא הציל אותי מלא פעמים בלי לבקש כלום תמורה ומעולם לא ניסה להתקרב ולגעת ולא ניסה בכלל להתחיל איתי

כי הבהרתי לו מהתחלה שאני לא בחורה לקשר זוגי ולא בחורה לסטוץ ,

החלפתי גם אינסטגרם ומספר פלאפון , את כולם מחקתי מהפייסבוק ופשוט עשיתי סינון ענק על מלא אנשים בחיים שלי

והאמת ? קל לי יותר ופחות כאב ראש זה כיף כלכך ומרגיע כלכך לא ידעתי שתרד לי אבן ענקית כלכך מהלב לאחר שאני אחליט לקחת צעד כזה

בעצם אני יכולה להגיד שזה גם מצריך אומץ בידיעה שאני מאבדת אנשים שכביכול רק אותם יש לי סביבי כי לפניהם איבדתי את כולם על מנת לצאת ולהיות איתם ולבלות איתם, צברתי חוויות אכזבות ובעיקר למדתי ולא רק מטעויות.

ומודה על כל רגע בעולם שקשור למגזר.

אבל לא אציע לאף בחורה ולאף גבר להכנס למגזר ולא לחשוב על זה אפילו, כל אחד והמגזר והדת שלו ,

טוהר הגזע צריך להשאר לנצח.

נכתב על ידי linn linn. , 27/6/2018 19:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



WEED


אז לפני שנה וחצי הפסקתי לעשן חשיש וירק

אני חושבת לחזור לזה, הריח של זה משגע אותי ובנוסף לזה הרצון לרזות והידיעה שזה מרזה אותי 

עושה לי טוב במחשבה, אני רוצה לחזור להיות הסטלנית של פעם,

אחת שאחרי יום עבודה יושבת מגלגלת לעצמה ג'ויינט , או בישיבות יושבת בסבבה מעשנת ומחזיקה את עצמה כל הישיבה ואפילו לאחר הישיבה.

אני באמת חושבת לחזור לעשן פה ושם בקטנה כזה ואולי להתחיל שוב להפוך את זה להרגל יומיומי .. מי יודע רע זה לא יעשה

כל עוד אנחנו חיים ונושמים אנחנו יודעים שנמות ביום מן הימים אז לפחות שזה יהיה בגלל משהו שטוב לנו לעשות.

אז באמת כנראה אחזור בהדרגה לעשן ולעכל שוב את הסם הקליל , אני לא נוגעת בסמים כבדים זה לא קורץ לי ותמיד החברים שלי

היו מסניפים,היו כמה מזריקים,אקסטות,אמדי, עוד כל מיני סוגים למינהם,

חשיש וירוק בפאנן.

התגעגעתי לסטלנית שבתוכי, הנה יאללה תקופה טובה להוציא אותי בדיוק גם עובדת וסוגרת מינוס ובנוסף לזה גם עריקה מהצבא מקווה רק לטוב

אז שיהיה המשך שבוע טוב ומחר משמרת ערב ככה שעוד מעט נצא לכמה שכטות

נכתב על ידי linn linn. , 27/6/2018 19:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,304
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinn linn. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linn linn. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)