לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאן הברווזים עפים כשהאגם קופא?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

פשוט... פאק איט.


מכרים את זה ב2 לפנות בוקר, יש לכם עומס בתוך הראש ואתה מתחיל לקליד?
נכתב ב2 לפנות בוקר-

אני אבנה חומה, גבוהה צבע חום, שתגיע עד לשמש.
אני אגדל שיח קוצני, שירחיק כל אדם שיחליט לנסות את מזלו ולטפס.
אני אבנה שלוש חומות נוספות לה כדי שאיש לא יוכל לחדור ולעבור.
אני אחפור תעלה, אמלא אותה במים, איש לא יוצא או נכנס.
החומות יהיו בלב היער, כדי בכלל לא יתחיל לחפש שם.
אני אפזר אבקת קסמים, כדי שאפילו אם מישהו יחשוב להתקרב הוא יסתנוור ויתעוור, כדי שיברח משם בצרחות.
אני העמיד מגדלי שמירה, ריקים, כדי שידעו שלשם הכניסה לא מותרת.
אני אכסה את התקרה בצמחים סבוכים, להרחיק את כולם וגם את אור השמש.
אהיה שם לבד, בין חומותי, שמורה ומוגנת מאנשים.




תכלה אותי חושך.
תשרפי אותי אהבה.
תהרוג אותי אושר.
תחנקי אותי הדממה.

תלטף אותי בראשי.
תסטור על לחיי.
תגרום לי לבכות.
תעלה חיוך על פני.

תביט בי בהערצה.
תתנהג אלי כמו אל אישה זולה.
תציף אותי באור שמש.
תזרוק אותי לתוך השממה.

תחבק אותי החושך.
תחזיק בי חזק עד שאתמוטט.
תרטיט את נשמתי.
עד שליבי יאט.




היי ילדונת, היי קטנטונת, תצטרפי לחשכה.
שם אין כאב יותר, יש רק דממה.
תחתכי וריד או כדורים, הכאב רק רגעי.
יהיה לך שקט, שם תשמחי.
אין עוד דמעות.
רק שקט מסביב.
תשתי את הרעל ילדונת, תרגישי נפלא כמו באביב.
פשוט... פאק איט.
נכתב על ידי , 1/10/2015 10:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 30

: 

תמונה




32,035
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לe.alexil אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על e.alexil ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)