לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאן הברווזים עפים כשהאגם קופא?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

שנה טובה!


השנה החדשה התחילה.

אני רוצה לעשות רשימת מטרות לשנה החדשה.

 

חגגתי עם ההורים עד 11, ואז עברנו לבית של סבתא, שם הייתי עד 2 וחזרתי הביתה.

ממש נהנתי.

טוב שיש לי משפחה.

 

אמרו לי שזה יגיע טיפה באיחור, המשכורת הרי בתחילת החודש, אבל לכבוד החג אני מקבלת מההורים מעיל עור שחור חדש.

מסבא וסבתא קיבלתי סט תכשיטים עם אבן שחורה ויפיפיה.

לבת דודה שלי (10) קניתי מראה עם ציור של ברבי שהעיניים שלה זזות כשמסובבים את המראה וקרם גוף, להורים פיג'מה לפי בקשתם.

 

בהמהלך הלילה שתיתי 2 כוסות של יין לבן, 2 של יין אדום וכוס שמפניה.

היה טעים. 

הייתה לי גם שמלה יפה, שחורה לבנה, ומגפיים גבוהות.

 

והקטע הכי כייפי, קניתי קופסאת פררו רושה, הוצאתי את השוקולד והחלפתי בצנוניות, סגרתי בחזרה.

הפרצוף שאמא שלי עשתה, היה הרגע הכי טוב של הערב.

 

אז... שנה טובה לכם!

 

אגב, שלחתי למפקדת הלא הכי אהובה שלי "שנה טובה!" וסמיילים, והיא שלחה לי "שנה טובה" ולב.

טיפה קריפי, אבל הכוונה טובה.

נכתב על ידי , 1/1/2016 12:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 30

: 

תמונה




32,035
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לe.alexil אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על e.alexil ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)