לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Right Way


הדרך הנכונה היא הדרך אתה בוחר ללכת בה !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כמה דברים מהעבר ואיך זה ניראה בעתיד.


ים המלח :

אז ביום ההולדת של שירן, אלעד השותף שלי הצליח לארגן לנו דרך אבא שלו כניסה למלון לאונרדו הכל כלול ליום אחד של פינוק מטורף.

כמובן איך נוותר על יום אחד של פינוק במלון הכל כלול ועוד בם המלח, בדרך לשם עצרנו בכמה מקומות כדי לראות את הדרך וכמובן שתמונה אחת שווה אלף מילים אז הנה לכם כמה תמונות ואני אחסוך במילים.





הגענו למלון והיינו חייבים להספיק לארוחת בוקר כדי להתחיל את היום כמו שצריך.





אחרי הארוחה החלטנו שהגיע הזמן להיכנס לים המלח אין דרך לתאר לכם אפילו את ההרגשה ברגע שאתה ניכנס פנימה

אני רק יכול להגיד שאין דבר מרגיע מזה, אתה שוכח מכל מה שיש לך על הראש אתה נירגע הלחץ שלך יורד ואתה פשוט מרגיש בעננים.


יום כיפור : יש לי פוסט שלם על יום כיפור ממליץ לכם להיכנס לקרוא אותו מנקודת מבט שלי 

ואחרי יום כיפור אתה חושב שאתה חוזר לשגרה אז לא בדיוק יש את סוכות!! אבל לפני סוכות יש לנו את הסופ"ש שבדרך.



 קצת חומר למחשבה! 

היום נסעתי לבקר קצת את המשפחה שלי בקריות, באחת השיחות ניזכרנו בתקופה של הפלאפונים הישנים מאוד כמו נוקיה שברגע שאתה זורק אותו על מישהו אז יכול להיפתח לו הראש.

שפעם המחשבים אם פנטיום אחד היו נחשבים לטובים ביותר ושלא נדבר על האינטרנט שהיה צריך לחבר קבל למחשב ואז לחבר אותו לקו של הטלפון וברגע שהייתה עושה חיבור לאינטרנט אז בכלל לא היה לך קו טלפון ואף אחד לא היה יכול להשיג אותך.

פעם הכל היה ניראה אחרת, אני לא זוכר את עצמי יושב כל היום במחשב או משחק בטלפון הייתי ילד רחוב כל היום רץ בחוץ צועק לאמא שלי מלמטה שהיא תידע שאני בסדר והייתי רץ להמשיך לשחק אם החברים בחוץ עד השעות המאוחרות של הערב. 

עכשיו אני רואה את אחי הקטן כל היום במחשב ואם לא והוא בחוץ אז הוא משחק בטלפון ביחד אם החברים שלו ואף אחד לא מדבר לא רץ לא משתולל איפה כל זה נעלם ?!

כל הילדים היום יושבים במחשב או באייפד שלהם לא מרימים את העיניים כדי לראות איזה עולם יפה יש בחוץ.

יותר מזה גם הנערים והמבוגרים שיוצאים לבלות יושבים בבתי קפה כולם אם הפנים לפלאפון ולא עוזבים לרגע לדבר, כל השימוש הזה בטכנולוגיה הפכה להיות מחלה כבר אין שיחות אחד אם השני יש וואצפ וזה הרבה יותר קל.

אין רגש אין אמת הכל טכנולוגיה ופרצופים של אימוג'י.

לילה טוב ! 



נכתב על ידי NewPic , 26/9/2015 00:32   בקטגוריות חיות, צילום, תמונה, אקטואליה, אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לטייל


אין כמו טיול קצת שבירת שגרה..משהו שאתה לא עושה כל יום קבוע ..


נכתב על ידי NewPic , 22/7/2015 09:04   בקטגוריות חיות, צילום, תמונה, אופטימי, אינטרנט, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע לפני הסופ"ש


הינה מגיע לו הסופ"ש יום חמישי היום וכבר מרגישים את החופש את השקט את המנוחה של שבוע ארוך ...







נכתב על ידי NewPic , 16/7/2015 18:06   בקטגוריות אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, אופטימי, צילום, תמונה, חיות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  NewPic

בן: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNewPic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NewPic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)