לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Right Way


הדרך הנכונה היא הדרך אתה בוחר ללכת בה !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הכיוון שלי


ישבתי בבית במשך יומיים ולא זזתי מימנו ואז בעצם זה גרם לי לחשוב, לחשוב על מה שאני עושה ואם אני בכלל מרוצה מזה.
אני לא עוסק כרגע במה שאני אוהב או במה שבא לי לעסוק אני עושה משהו שנוח לי ובטוח.
מפחד לעשות את הצעד הגדול הזה שיקדם אותי העלה מפחד ליפול ומפחד לא להצליח ואז לאבד הכל.
תמיד אמרו לי איפה שאתה נימצא תגדל שורשים, נוח לך פה ובטוח אז תישאר כי זה אחלה כסף ואין לך מקום אחר ללכת אם תעזוב תחזור לגור ביחד אם ההורים שלך.
כרגע אני גר בדרום עוסק במה שאני עוסק כבר 7 שנים אבל מה זה לא המקום שלי, זה לא המקום שאני רוצה להיות בו ולהיתקע בו.
אני רוצה לעסוק במשהו אחר שאני כל כך מפחד לא להצליח. מפחד לוותר על הכל כדי לעסוק במה שאני רוצה ובסוף לאבד את הכל.
אבל היום החלטתי שאני לא מוותר לעצמי יותר זהו 7 שנים להיות תקוע במקום שנוח לך שבטוח לך נגמרו.
אני הולך לעסוק במה שאני אוהב לפתח את זה להצליח ולהתקדם כי אם לא תעשה מה שאתה אוהב איך תצליח בחיים איך תקום בבוקר ותחייך איך תאהב להגיע למקום שבו אתה עובד.
אני מציע לכל מי שיושב בבית כרגע ותקוע במקום עבודה שלו בגלל שנוח לו תקום ותתחיל לעשות מה שאתה אוהב גם אם זה קשה ויש המון נפילות בדרך תמיד צריך לזכור דבר אחד לפחות אני עוסק במה שאני אוהב עכשיו ולא תקוע במקום שנוח לי.

נכתב על ידי NewPic , 5/10/2015 14:46   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג שני


קצת לפני הפוסט אני חייב להגיד שאתמול ראיתי את הפרק הראשון של העונה השנייה של המדריך לרוצח ואני חייב להגיד אם הייתי דבוק לכל פרק ופרק של העונה הראשונה אז בעונה הזאת אני לא הולך בכלל לקום מהספה.
איזה מותחן מטורף כל פעם שאתה חושב שאין כבר דרך להפתיע בסדרה הזאת אתה מגלה שיש ועוד הרבה.
בעונה השנייה היא מנסה לזכות בחזרה בשם שלה כעורכת דין אחת הטובות והחזקות בשוק וכמובן שעבר רודף אותה טוב טוב.
אז אם אין לכם סדרה לראות החופש הזה אז אני ממליץ לכם להתחיל במדריך לרוצח מי יודע אולי יום אחד מה שמלמדים שם יעזור לכם :)


חוץ מהסדרה הזאת ראיתי גם את העונה השנייה והשלישית של בתוך הבועה לכל אוהבי הסדרה שעדיין לא יצא להם להתחיל את העונה השלישית אז חברה אני יגיד לכם דבר כזה על תתחילו אפילו חבל על הזמן שלכם הרסו את הסדרה הגאונית הזאת בעונה שלמה חבל שהם בכלל המשיכו היו צריכים לעצור בעונה השנייה ולפרוש בשיא!!

ערב חג שני ואני בבית לבד הדבר הטוב בזה שלפחות אני יכול לראות איזה סידרה או שסרט שבא לי בלי שאף אחד יגיד לי זה לא הסרטים שאני אוהב.
ככה זה שאתה גר בדירת שותפים, אתה צריך לראות לפעמיים מה שכולם רוצים ולא רק אתה.
אז יתרון גדול מאוד זה שעכשיו יומיים שלמים של איזה סדרה שבא לי.
אני חושב שהגיע הזמן שאני יחזור לכושר לפחות להתחיל לרוץ בגלל העבודה הפכתי להיות עצלן ושלא תבינו לא נכון אני בעבודה שלי רץ בלי סוף במיוחד שזה שתי קומות ואין לי רגע לנוח אפילו לא לצאת להפסקה של דקה לשבת.
אבל שאני חוזר הביתה אני כל כך עייף כבר שאני לא מצליח להזיז שריר כדי לצאת מהבית ולצאת לריצה אפילו שאני גר מרחק יריקה מהים.
היום אני אתחיל בניסיון הראשון אולי זה בגלל שאני כבר יומיים בחופש בגלל החג או אולי כי הבנתי שאני משמין והופך להיות ממש עצלן.
עוד דבר שאני חייב להתחיל לעשות זה לצמצם בכמויות הקפה שאני שותה ביום אני יכול להגיד לכמות של 20-30 כוסות קפה ביום בכיף וזה בכלל לא מזיז לי אני חושב שזה יותר יזיז לי לבריאות שזה יתחיל לפגוע בי.
1.ריצות
2. להפחית בקפה
שיהיה לי בהצלחה וכמובן חג שמח לכולם !!!
נכתב על ידי NewPic , 3/10/2015 08:57   בקטגוריות סדרה, סרטים, צילום, תמונה, ביקורת, עבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Watch Me Real Life ?!






אז יום שבת היום האחרון של הסופ"ש חייב להגיד שאחרי שאתה לא עובד יום שישי וצריך במוצ"ש בערב לעזוב הכל וללכת לעבוד אין יותר קשה מהרגע הזה.

עד שאתה מרגיש שאתה בחופש אתה נח, אתה קוטע את הכל באמצע ומתארגן לעבודה.

המזל שלי שאני אוהב את העבודה שלי וכל רגע שם מרגיש לי שאני בבית עד שאני מתעצבן ורוצה ללכת משם.

אתמול בערב שהייתי במחשב קפץ לי אתר חשבתי ששוב פרסומת אבל לא זאת לא פירסומת זה אתר של מצלמות בתוך בית של אנשים שונים מכל מיני מקומות בעולם שהתקינו מצלמות ואתה יכול לעקוב יום יום אחרי מה שקורה אצלהם בבית מהבוקר ועד הבוקר 7\24 

התגובה שלי לדבר המפגר הזה  "אנשים תתחילו לחיות חיים רגילים".

אני מבין את כל המכורים לאח הגדול ואנשים שרוצים פירסום ותמיד רוצים שיראו אותם אבל להגיע למצב כזה שבבית שלך במקום הכי פרטי שלך במקום שבו אתה יכול לעשות כל דבר שרק בא לך בלי שאף אחד לעולם לא יגיב לך על זה או לשפוט אותך אתה מתקין מצלמות.

כן זה גם בארץ קיים יש שם משפחות ממקומות בארץ שמשתתפים בדבר, אני לא שופט אף אחד ולמה הוא עושה את זה פחות מעניין אותי אבל אני חייב להגיד שאני בחיים לא הייתי מסכים לעשות דבר כזה. 

מי שלא מכיר מוזמן להיכנס לאתר כדי לראות ולא לאמין למה שקורא בימינו.

http://www.watchme247.co.il/Home-A.html

נכתב על ידי NewPic , 26/9/2015 11:18   בקטגוריות עבודה, ביקורת, אקטואליה, אינטרנט, אופטימי, תמונה, צילום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  NewPic

בן: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNewPic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NewPic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)