לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  The Store Of Design

בת: 8

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

מדריך לבייס משותף



היי ♥ זאת נטע. אני ונועה רצינו לעשות מדריך משותף
בבקשה לא לקחת את הרעיון עבדו עליו קשה, על המדריך
עבדנו קשה, הרעיון.. יותר נכון נועה עבדה עליו קשה ;)
אז.. נתחיל ? בסוף עיצוב שלי עם סגנון חדש! נתחיל.
 
המדריך של נטע

פותחים תמונה שרוצים לעשות איתה את הבייס וחותכים אותה,
לכל גודל שנרצה! בזמן הארחון אני מתחילה לעשות גדלים קטנים, אני ממליצה כי זה יותר נוח לעבוד עם זה לפי דעתי, אבל איך שבא לכם :)
הגודל של הבייס הוא הגודל המקורי שחתכתי את התמונה.

אחרי שחתכנו תבדקו מה יותר מתאים - חידוד כולשהו או טשטוש כולשהו, מה שיותר מתאים תשימו ומה שפחות מתאים עדיין לזכור! נשתמש בהמשך!
שמים אותו. אחר כך שימו על ( אם זה לא מוגזם ) את מה שלא התאים. יש לכם בייס!

* כדי לעשות עוד בייס באותו גודל גררו תמונה אחרת אל הבייס ועשו אותו דבר.
 
כדי להכנס למדריך של נועה לחצו פה 
 

העיצוב של ברברה! אני עיצבתי! אשמח אם תתנו ביקורת:)

 
נכון שרק העלתי פוסט, הייתי חייבת לעלות את זה כדי שנעלה את זה באותו זמן, אני ונועה, אז כדי להגיע לפוסט לחצו לעמוד הקודם למטה. 

נכתב על ידי The Store Of Design , 5/12/2015 16:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של WHITE STUDIO ב-5/12/2015 19:34
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Store Of Design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Store Of Design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)