לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  The Store Of Design

בת: 8

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015




פוסט 3! סוף סוף ! אז אני יודעת שכל הפוסטים
הקודמים שלי היו ברמה נמוכה מאוד , וכן אני לא יודעת לעצב ..
אז הפעם אולי זה ישתנה ! חשבתי לשנות סגנון !
תגלו אותו בפוסט או בעיצוב החדש שמתקרב (!) אז .. תהנו ♥
נ.ב. חשבתי לעלות אותו כפוסט מדריכים אבל רציתי גם עזרים ..
אז גם הרבה ומזה וגם קצת מזה .. חח
ומשהו אחרון - אני נמצאת גם במחשב הישן אז יש לי cs6 !
והפתעה בסוף .. ♥

מדריך פוטושופ למתחילים (cs6)
*המדריך ממש למתחילים, הכרת הכלים בסרגל הכלים. הכלים הכי בסיסיים, לא כולם*
היי כולם , יש לכם פוטושופ ? cs6 ? באנגלית ? ולא מבינים כלום ?
באתם למקום הנכון ! בהמשך יהיו לנו מדריכים בפוטושופ cs3 , אונליין , cs5 ( אולי ) ועוד הרבה ...
שלב 1
אז יש לנו את הכלי הראשון כלי ההזזה.  ( אני יודעת שאתם חושבים למה שמתי את הכלי הזה , אז התשובה היא כי הוא מאוד חשוב ונכון שאפשר להבין אותו לבד אבל יש כאלה אני בטוחה שיש שקצת קשה להם אפילו עם הכלי הזה  ויש לו עוד מטרות חוץ מלהזיז ) למה הוא משמש ? נראה לי שאת זה הבנתם
לבד אבל אסביר את זה שוב .
הינה הוא כלי ההזזה :

אז למה הוא משמש ? נגיד ויש לכם תמונה על הצד ככה : ( וכן , אני צבעתי לה את השיער :) )
ווינטר הלפ עיצובים ישראבלוג
ולא רואים את כולה ... ואתם רוצים להזיז אותה שכל התמונה תיהיה על הדף . איך ?
לוקחים את כלי ההזזה ו ... מזיזים !
וזה כלי ההזזה ! ( לדעתי הוא אחד הכלים שהכי עוזרים ושימושיים בפוטושופ )
שלב 2
אז השלב השני הוא כלי המלבן . לדעתי הוא מאוד עוזר . הוא מסמן מקומות שאנחנו רוצים לעבוד
איתם ולא לוקח אותנו למקומות אחרים בעיצוב . נכון שיש גם את מטה הקסם ואת הלאסו ואת כלי הבחירה .. אבל זאת בחירה אישית שלנו :)
הכלי מתחת לכלי ההזזה .
 מה אתם יכולים לעשות עם הכלי המלבן ? ( ממליצה לנסות עכשיו ) תסמנו משהו עם המלבן.
ותצבעו אותו ! קשקשו על כל הדף ! זה יצבע רק במלבן ! ( את כלי המכחול נלמד אחר כך ) אז זהו הכלי ! מקווה שלמדתם !
שלב 3
אחד הכלים לא שחייבים לדעת , אבל מאוד עוזר ! כלי התאמת הצבעים, אין עיצוב שאני לא נוגעת בו !
כך הוא נראה :

איך משתמשים בו ? שימו את הכלי על תמונה\עיצוב\ניק שאתם רוצים להתאים והצבע נשמר לכם בצבעים !
שם לכם שם את הצבע החדש !
זהווווווווו הכלייייי ! מקווה שעזרתי !
שלב 4
שלב 4 הוא כלי המכחול , תנחשו איך הוא נראה ? כמו מכחול :) ולא מכחול ההיסטוריה ! מכחול רגיל בלי שום דבר , בקיצור ...
מתחת לכלי התאמת הצבעים יש כלי , אחד מתחתיו .. 
אז מה עושים עם מכחול .. חח .. מקווה שעזרתי ! נגמה הפינה למתחילים !

מדריך לחיבור תמונות
גם למתחילים וגם למתקדמים 
אז פותחים סט .  אני פתחתי סט ממש לא נדיר כי זה רק לדוגמא:
ווינטר הלפ ישראבלוגווינטר הלפ ישראבלוג
נפתח את הפוטושופ (!) ואת הסט (!!) ונשים את 2 התמונות על דף אחד , אפשר אפילו אחת על השניה .

נמחק את החלקים בתמונה שעולים על התמונה השניה עם מחק עם קשיות נמוכה .
( התמונה לא עולה לי .. אם לא תבינו תגידו ואנסה לעלות שוב )
תוכלו להוסיף פסד , טקסטורות , ניק , אקשנים  הכל !  חבל שלא עולה לי כדי להראות לכם ..
לא נורא ! אשמח לראות תוצאות !

תמונות לעיצובים
איך לבחוררר ??!! 829 תמונותתתת !
(את התיקייה המלאה שלי אני אשים להורדה למנויים בפוסט הבא)







מדריך למעוצבת טאמבלר
למתחילים בcs3
אני מתחילה בפוטושופ הזה, למה אני מלמדת?! לגלות לכם סוד??
שנתיים שלוש אני מעצבת בזה .. יש ניסיון או לא ? נתחיל.
- - -
שלב 1:
פתחו טקסטורת בסיס בסגנון טאמבלר, אני פתחתי טקסטורת טאמבלר מהילולה דיזיין.


שלב 2:
אני בוחרת פנג שאני רוצה ומדביקה אותו על הטקסטורה.
אני עשיתי צל אתם יכולים גם לעשות אם אתם יודעים:

שלב 3:
תקחו את כלי המלבן ותסמנו מלבן שחור ואם עשיתם צל תעשו בצבע של הצל, אצלי זה סגול.
 את המלבן סובבו על הצד בעזרת CTRL+T .

שלב 4:
מחקו את הדמות שיוצאת מטה מהמלבן ואת הצל אם אם עשיתם.
כתבו את השם של הדמות \ שם של הבלוג שלכם או שם אחר של כל מה שבא לכם.
בפונטים שונים \ אותו פונט ... את הניק אתם מחליטים על הכל !

תוסיפו פסד , אקשנים וכאלה ... הינה התוצאה שלי:

בבקשה על הכיעור :) חח.
גררו לחלון חדש בשביל לראות בגודל המלא.

PNG למנויים מפורסמות - תוצרת חוץ. יש מעטים שערכתי קצת, התמונות צולמו ב - 2014 - 2015 חדשות.
 
 F2H - PNG להורדה

בייסים לPSD
אכן, שינוי בסגנון הבייסים. עם טשטוש.





חבילת מנויים!
לראשונה בחנות של העיצוב!
חבילת מנוייםםם! הסיסמא תשלח במייל למנויים, שווה להרשם אני אשלח גם בהמשך!
אז הינה היא: מה היא כוללת?
*18 תמונות טאמבלר סגנון 1
*12 תמונות טאמבלר סגנון 2
*תיקיית תמונות לעיצובים 1 - 9 תמונות
*תיקיית תמונות לעיצובים 2 - 7 תמונות
*מעוצבת תוצרת אישית להורדה
 
סליחה שהיא קטנה... פעם הבאה אני יעשה ענקית!
ו... שוב! סורי שאין שלט.. הינה הקישור: (הסיסמא תשלח במייל למנויים)
F2H - חבילת מנויים להורדה 

נראה פוסט קטן אבל הוא מלאאא השקעה! במיוחד השקעתי בחבילת מנויים! אז זהו ..:) נטע :)
נכתב על ידי The Store Of Design , 2/12/2015 16:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא שם ב-3/12/2015 21:04
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Store Of Design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Store Of Design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)