לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PERFECT25


:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

תשובות לשאלון השבועי


מקבלת בשורה משמחת?
ספיר: מה נראלך אנחנו עוד שניה בבצפר איך בשורה משמחת??
ליה: כנל

כועסת על מישהו שלא כל כך קרוב אלייך?
ספיר: נוופ
ליה: כן אפילו אני יספר תסיפור: הייתה ילדה שעשיתי לה טובה ענקית וביקשתי אחר כך בתמורה שתעשה לי תשיעורי בית לכל השבוע והיא פשוט ברחה ממני ומאז כל פעם שהיא רואה אותי היא בורחת החוצפנית הזאת!!

מקנאה במישהו אחר?
ספיר: פחחחחחחחחח לא
ליה: בבר רפאלי תראו אותה קופיפ בלונדיני וכולם קוראים לה מושלמת #הפגנה #לא_כל_הבלונדינים_יפים !!

פשוט לא מבינה איך לא הבחנת בדבר קודם...?
ספיר וליה: איזה דבר?

מתמלאת בעצב בלי סיבה?
ספיר: לא
ליה: למה אכפת לך?

מוצפת ברגש חיובי?
ספיר:כע
ליה: מה אכפת לך מריגשותיי??? XD

פשוט, אדישה...?
ספיר:?
ליה:?

מתגעגעת לחבר?
ספיר: לא
ליה : לא

מתחרטת על כך שלא עשית משהו חשוב כבר הרבה זמן?
ספיר: כן- ללמוד
ליה: אני לעולם לא למדתי ואני גאה בזההההה

נכתב על ידי , 28/8/2015 19:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 20

Google:  LOLA




66

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפאשניסטות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפאשניסטות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)