לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

ולפעמים..


רק לפעמים

אני מדמיינת את עצמי לא קיימת 

נעלמת 

כאילו לא הייתי מעולם

והרי

מי יזכור אם הייתי?

מי ירגיש שכבר לא?

 

יצא לי לחלום לפעמים על ההלוויה שלי

כמות האנשים כנראה תהיה קצת מעל הממוצע

זה לא סוד שהכרתי הרבה אנשים במהלך החיים

עברתי בין מקומות.

בחלום חלקם בוכים, 

חלקם עדיין בשוק

'כל כך צעירה..'

חלקם שם רק מנימוס

 

ועם השנים

כמות האנשים תקטן

בשנה הראשונה יגיעו חצי מאלה שהיו בלוויה

באזכרת השנתיים כבר יגיעו רק אלו שהיו חברים יותר קרובים שלי במשך השנים

ואחרי 7 שנים, תמצא את עצמה המשפחה המצומצמת מוקפת במספר אנשים שאפשר לספור על שתי ידיים

 

 

זכור לי המשפט, שאנו מכירים אנשים במהלך חיינו, שבאים, והולכים. תפקידם הוא לעצב אותנו, כל אחד מהם מלמד אותנו שיעור על החיים

יש כל כך הרבה אמת במשפט הזה

ובאותו הזמן

יש בו משהו מאוד מדכא

ההבנה שבסופו של יום, כולנו די בודדים.

 

 


כל שנה אני רואה איך כמות האנשים מצטמצמת באזכרות שלך.. וכואב לי. כואב לי בלב. איך רק יום אחד בשנה, מתוך 365, הם לא יכולים להקדיש לבן אדם שעיצב אותם, שהיה שם בשבילם ברגעים והיה שותף לחוויות בלתי נשכחות? ולשנייה כל רסיס תקווה נעלם. אמונה ביופי של כל מה שמסביב.


 

ומה קורה כשמתים? כשהכל נגמר? הכל באמת נגמר?

אולי זה רק מין מעבר לעולם אחר

שם נמשיך להיות בודדים

אבל עם ניסיון..

נדע כבר איך זה מרגיש

ופשוט נחיה

כמתים.

 

נכתב על ידי feel again , 22/8/2015 18:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the dandelion ב-22/8/2015 21:23




Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)