לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2015

סיימתי!


 

כןכן, סיימתי קורס!

ואפילו בהצטיינות וכחניכה למופת

ולא רק זה, קיבלתי את החטמר שרציתי שהוא כרגע הכי מעניין בארץ בערך, עם אנשים טובים ואי שם בצפון מאוהב

 

מתרגשת כבר להתחיל את הסדיר סוף סוף

שומרת על אופטימיות

קצת עצוב לי שהמפקדים לא ימשיכו איתנו, מעריכה אותם כל כך, ולחשוב שכל הקורס לא היה כמעט דיסטנס. לגמרי זכיתי

 

מצד אחד קיבלתי את מי שרציתי להיות איתה מבקורס שתהיה איתי גם בסדיר, ומצד שני היא דו פרצופית. שנייה אחת אני מרגישה שאנחנו חברות ממש טובות, שנייה אחרי היא תזרוק לאוויר "תפסיקי לזיין ת'שכל" כשאני מדברת אליה, או תגיד שאני מציקה לה. קצת קשה לי להבין את כל הסיטואציה כשאני יודעת שהיא גם כתבה אותי בבנות שהיא רוצה איתה בסדיר. אני כנראה אלמד עם הזמן להבין אותה לגמרי ואתרגל לכל זה

אולי היאר אפילו תצליח לאזן אותי מהאובר רגישות שיש לי לבנאדם שקצת עושה גם מה שבראש שלו

 

ובנימה אופטימית זו

אני חייבת להשיג נעליים גבוהות או חי"ר. כבר יותר מנואשת 

 

 

 

נכתב על ידי feel again , 3/9/2015 15:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של feel again ב-5/9/2015 17:43




Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)