לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2015

Tell me you love me, and come back and haunt me


מוזר שמצד אחד אני רוצה כמה שפחות להיות לבד, ומצד שני, הודפת מי שמנסה להתקרב. 


ישבתי הרבה עם עצמי וחשבתי למה אני עושה את זה.. הבנתי שהכל מתחיל מהפחד לאכזב. בואו נגיד שאין לי בדיוק חברים שהם "משפחה", מין חבורה כזאת מגיל קטן. החבר/ה הכי טוב/ה מתחלפים כל כמה זמן.. המסקנה שלי, גם אם לא במודע, היא שאחרי כמה זמן אני כבר לא מצליחה לעורר עניין. משאירים אותי מאחור וממשיכים הלאה, לא מרגישים בחיסרון שלי בחיים שלהם. מחליפים אותי. אז בשביל מה להתחבר יותר לאנשים מסויימים, להכניס אנשים פנימה, לתת להם מקום בלב, ואז לכאוב שוב כשהם נעלמים? ..


אני יודעת שזה נשמע מדוכא ממש, אבל זה לא בא ממקום של התבכיינות. זה פשוט המצב, והוא חוזר על עצמו, ומסרב להפסיק.


לפעמים באמת מעניין אותי מה היה קורה אם היה קורה לי משהו נוראי, מי היה בא להיות שם איתי, ללוות ולתמוך. אם אנשים מהעבר פתאום היו נזכרים בי, קולטים שהם לא היו שם ברגעים שהייתי צריכה שיושיטו לי יד ויעזרו לי לקום. לפעמים הייתי רוצה שיקרה לי משהו נוראי כדי שאדע מי באמת ובתמים אוהב אותי. לא משתמש בי כי בא לו הופעה ואני טיפוס כיפי בהופעות, או מדבר איתי כי משעמם לו בשמירה.


בסופו של דבר, לא טוב היות האדם לבדו.


אז מה שיכולות להיות לי 11 שיחות בו זמנית בווצאפ, כשרובם לא מקבוצות. ואז מה שבד"כ אם ארצה לצאת, יהיה עם מי.


אדם תמיד יכול להרגיש בודד גם כשהוא מוקף אנשים שמתיימרים להיות חברים. 







נכתב על ידי feel again , 19/9/2015 14:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של God is a Woman ב-24/9/2015 20:06




Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)