לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2015

איך קמים מזה?


אני מרגישה כמו תירוץ עלוב לבנאדם.  לא בטוחה שלי עצמי אם הייתי מכירה את עצמי מהצד -  היה רצון להיות חברה שלי ולהכיר אותי יותר. 

אני יודעת, זה נשמע הכי מתמסכן ורחמן,  אבל זה באמת מה שאני מרגישה.  עם כמה שיש עם מי לדבר,  אני מרגישה פה די לבד,  שאין לי פה חברים אמיתיים,  אנשים שיחפשו להיות איתי,  שאני אחסר להם כשאני אהיה בבית. 

ולא,  כשהגעתי לכאן זה לא היה ככה.  האמנתי שאני כן אדם ששווה להכיר,  שאני אמצא את עצמי,  שהכל יסתדר.  אבל הזמן עושה את שלו ואני נשברת,  מתפרקת.  מהבנות שאיתי בחדר אני מקבלת וייב של 'נתקענו איתך' ודי בטוחה שהם לא יגידו את זה בקול - אבל הן היו מעדיפות להיות רק שתיהן בחדר. 

אני רק רוצה לישון ולא להתמודד,  לא לקום, אין לי כוח כבר להרים את עצמי. 

נכתב על ידי feel again , 21/10/2015 16:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)