לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2015

לעשות לכולם טובה ולמות..


את מבקרת אותי על שטויות,  מטיחה בי מילים והאשמות שלא מגיעות לי..  חושבת שאת הרבה יותר ממני (מתחילה להאמין שאולי את באמת יותר). 

העליתי תמונה של אוכל שהכנתי עם חברות לפייסבוק. הגבת לי "די". המשכתי את זה בפרטי ואמרתי לך שאת לא חייבת לומר אם אין לך משהו טוב לומר.  הגבת "תפסיקי להעלות דברים ולהשתחצן בפייסבוק..  לאף אחד לא אכפת שאכלת מלפפון" מה אכפת לך מה אני מעלה?!  למה שנייה אחת את נחמדה ושנייה אחרי את כמו שטן

הגבתי לך שההבדל בינינו זה שאני מקבלת אותך כמו שאת ועוד כמה דברים, ואת מצידך ראית וסיננת. טיפת כבוד אין לך. שאלתי אם את לא מגיבה כי את יודעת שאני צודקת.  כצפוי,  אין תגובה. 

היום שלחת לי הודעה מסכנה "לא חח" וכמה דק אחרי התברר לי שהגעת פתאום רק כדי לשאול אם קניתי משהו לחדר שרציתן שאני אקנה. 

 

אני יודעת שזה נשמע מהצד כאילו אני עושה עניין מכלום,  אבל זה כבר חודשיים שאני סובלת את היחס הזה, את החוסר כבוד והביקורתיות הבלתי נפסקת על מי שאני. ודווקא במקום שאני הכי צריכה את התחושה הטובה,  בחדר שלי בבסיס,  אני הכי לא מוצאת את עצמי.  אני ועוד 2 בנות שנדמה שרק היו מתות שלא הייתי איתן בחדר. 

שתיהן התחברו בטירוף,  מה שגורם לזה שאם אחד כועסת עליי השנייה מצטרפת.  כולה רציתי שירות משמעותי,  להינות ממנו,  באתי חברותית ומחוייכת, ונפלתי לגיהינום. 

 

יותר מכמה שלא בא לי להיות שם יותר,  לא בא לי לחזור מחר - 

לא באלי לשכון בתוכי,  לא רוצה יותר להיות אני,  למרות שעמוק בפנים אני יודעת שאני בסדר סה"כ.  אני רק רוצה שקט נפשי,  וככל שאני חושבת על זה יותר,  הדרך היחידה להשיג אותו היא לעשות לכולם טובה ולמות. 

נכתב על ידי feel again , 28/11/2015 10:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hey Man ב-6/12/2015 16:00




Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)