לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2015

my milkshake brings all the boys to the yard


הגעתי למסקנה שהקושי שלי בכל המצב בבסיס, זה שיש ניגוד כל כך מטורף בין החיים שלי שם לחיים שלי בבית.

 

זה היה הזוי, קיבלתי אתמול הודעות מ5-6 גברים שונים מהעבר שלי שהקשר איתם התנתק, שפתאום חשבו עליי. כאלה שאפילו לא קרה איתם כלום, שאיכשהו פגישה לא יצאה מזה בסוף. וככה משום מקום הם התגעגעו (או סתם קמו חרמנים). לא רק זה, יצאתי עם ידיד וחברים שלו שלא הכרתי לפני, ואשכרה שניהם התחילו איתי.. הרגשתי ממש נחשקת נבוך יום מוזר לגמרי

 

מבחינת חברים בבית ברוך השם יש, לא אגיד שיותר מדי או הרבה מאוד, אבל מספיק. פעם ראשונה שאני יכולה לומר שזה באמת מספיק לי..

מנסה לשמור על אופטימיות ולהחזיק את עצמי, כי בתכלס אין ברירה

מרגישה לאט לאט את הבאסה מזה שמתחיל שבוע חדש עוד שנייה ושוב משמרות ושוב הכל מהתחלה

הכל מבלבל, הכל מוזר ושום דבר לא הולך חלק

מקווה שזה רק עניין של זמן

 

חוץ מזה.. חלמתי חלום מוזר שאני תורמת את הלב שלי ובמקום זה שמים לי ביצה של תרנגולת

ומשום מה מוציאים לי גם את הריאות ושמים במקומן שני צבים חיים ששומרים על הביצה עם הרגליים שלהם ונושמים בשמי

(אל תנסו לנתח את זה, אני כנראה פשוט חולת נפש חחח)

 

השיר הזה פשוט תמיד מרגש אותי. נוגע בכל חלק וחלק בלב, גם אם אני לא יכולה לקשר אותו למערכת יחסים מסויימת או רגע מסויים.

הכנות שבו ממיסה אותי

 

 

נכתב על ידי feel again , 11/12/2015 16:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mr.secret ב-11/12/2015 17:20




Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)