לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2016

פריקה אקראית


היום הראשון של השנה החדשה היה בשבילי כמו הרבה ימים אחרים השנה לאור העובדה שסגרתי בבסיס, ולא היה שומדבר מיוחד.. משום מה זה כאב טיפה ואז עבר, אולי היום הזה הוא קצת אוברייטד, הרי אנחנו אלה שהופכים את הימים שלנו להיות בלתי נשכחים או לא, אני יכולה להנות פי 10 בכל יום אחד השנה :)

[מתכחשת לגמרי לעובדה שכמעט העברתי את הסילבסטר עם מישהו מהבסיס בלראות אצלו בובספוג ומי יודע מה עוד]

 


 

הוא רגיש, ובאותו זמן גם די מופנם. אני יודעת שייקח זמן עד שאכיר אותו באמת, והאמת שזה נראלי חלק גדול מהמשיכה. הוא שונה, והוא לא לוחץ או נותן תחושה שאני סתם עוד אחת. מעניין איך זה יתפתח


 


הצחיק אותי שקינאת. עד לא מזמן היית הפנטזיה שלי. חשבתי שתתגשם. אם רק היית אומר את המילה, כבר היינו מוצאים דרך למרות המרחק


נשארנו ידידים אם אפשר לקרוא לזה ככה


אז סיפרת לך על הנוכחי.. ואתה עושה לי סצנת קנאה? "לא מרשה" לי להתנשק איתו כי תעקור לי את הלשון? 


עם כמה שטיפה כיף לראות שאתה מבין מה הפסדת, לגמרי אשמתך. 

 


 

חזרתי קצת לנגן ולשיר, מרגישה שקצת איבדתי את הייחודיות שלי אבל זה בטח יחזור מתישהו


הולכת היום להופעה אחרי הרבה מאוד זמן שלא הייתי מאוהב


מרגישה צורך לדברים חדשים בחיים שלי, משהו חסר 

 

נכתב על ידי feel again , 7/1/2016 18:11  
הקטע משוייך לנושא החם: 2016 התחילה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)