לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2015

נשבר לי.


guy number 1: זה הרגיש אתמול כמו משהו שהיה אמור לקרות. כאילו היינו אמורים להיפגש, מין חור שנפער אי שם בעבר והיה צריך להתמלא.

אבל זה לא שיש לזה משמעות.

 

 


 

guy number 2: "את הורסת אותי". לא יודעת מה זה אומר. ממתי גברים נהיו פחות מובנים מנשים? 

לא יודעת מה אתה רוצה ממני

אומר שאתה לא מחפש קשר

ובהתחלה לא היה לי אכפת

אבל עם הזמן התרגלתי לדבר איתך

מה שהוביל לניסיון לנתק קשר לפני כמה ימים

עמדת בזה חצי יום ושלחת הודעה שאתה לא מאמין שהחלטתי לנתק בסוף

עניתי לך "מאיפה את יודע שהחלטתי?"

ומשם הכל המשיך כרגיל

אבל המוח יודע מה נכון לעשות

הלוואי שהיית פשוט אומר את המילה וזה לא היה כל כך מבאס

היית מבין שחבל לפספס הזדמנות.. אמרת שאני מוציאה ממך מישהו אחר

זה לא אומר משהו?

אתה לא צריך להגיד לי שאני מיוחדת בשבילך, אני מצליחה להרגיש שזה מה שאתה חושב, או לפחות מרגיש, 

נדמה שהמוח עוד לא מבין.

אבל זה לא שיש לזה משמעות.

 


 

guy number 3: דיברנו אתמול שעה בפלאפון. שיחה שנפסקה רק כי הגיעו חברים אליי בהפתעה הבייתה ולא הייתה ברירה. תמיד היינו ידידים טובים במכינה

הקשר קצת התרחק כשפרשת

וכשהתגייסת התנתק לגמרי.

היה כיף לשמוע את הקול שלך

התחושה הזאת כשמדברים עם מישהו שהוא באמת נשמה טהורה, זה חסר לי בזמן האחרון

אמרת לי בשלב מסויים בשיחה שכבר עצוב לך לשמוע כל פעם על הגברים שאני יוצאת איתם

"את לא יוצאת עם הגברים הנכונים" יודעת שאתה צודק

"אני רוצה לשמוע יום אחד כשאתקשר - 'כן אני עדיין עם ההוא, אנחנו כבר שנה ביחד' "
תאמין לי שיותר מלגרום לך לשמוע את זה, הייתי רוצה שהמילים האלה ייצאו מהפה שלי יום אחד 
לשניה הרגשתי שאם אתה אומר, זה באמת יכול לקרות

מין ברכה כזאת מבן אדם טוב, לא יודעת להסביר.

 


 

נמאס לי לשמוע מבנים כמה אני הכי חמודה מחברות שלי כי אני פשוט לא מגעילה אליהם, לא סנובית. הרי בסופו של דבר על מי הם נדלקים? ברור שעל הקשה להשגה, היותר מגעילה. 

נמאס לי לשמוע מבנים כמה הם שונאים שבנות יכולות להיות כל כך רעות ובסוף זה מה שהם מחפשים

נשבר לי להרגיש כמו חפץ למשחקים שלכם

נשבר לי מיחס שלא מגיע לי.

 

נכתב על ידי feel again , 31/10/2015 18:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צריך אומץ.





נכתב על ידי feel again , 30/10/2015 02:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואולי


אני סתם מגזימה כרגיל.  הופכת הכל להרבה יותר דרמטי ממה שהוא באמת.  בסופו של דבר,  ה"חרם" כביכול שעושים עליי פה - הוא בעיקר שתי בנות שסתם מחפשות לריב ולכעוס.  

ואולי..  זאת לא אני שלא בסדר.  

כנראה הגיע הזמן שאני אפנים את זה ואפסיק לפקפק בעצמי.

נכתב על ידי feel again , 23/10/2015 07:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק אל תפסיקו לנשום ב-26/10/2015 23:44
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)