לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2015

החיים שלי כל כך הזויים


וזה כל כך מצחיק


קורים לי כל הזמן הדברים הכי לא צפויים בעולם


בא לי לעשות על עצמי סרט

נכתב על ידי feel again , 26/12/2015 04:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hey Man ב-1/1/2016 21:40
 



קורה


אז הלכתי לבקר במכינה, ולשם שינוי הרדתי שאני כבר מעל זה. מעל כל הכאב והקושי, משהו אי שם בעבר שלא מנחה אותי עכשיו ואומר לי מי אני.

הבנתי שדברים מהעבר לא ינחו אותך אם לא תתן להם. תקנו אותי אם אני טועה לדעתכם, אבל יש בי מין אמונה שזה בידיים שלי למה אני אהפוך כשאני כבר לא בסיטואציה. זה קצת עודד אותי על הצבא, המחשבה שאולי אחרי השנתיים האלו אחזור לעצמי ולבן אדם שכולם אוהבים, ואפסיק להיות זאת שבוכה כל הזמן ורוצה למות 

 

השבוע הזה היה אחר, שונה. היו כמה ימים שהרגשתי במעין אופוריה. כאילו רואה את עצמי מהצד, צופה, מסיקה מסקנות. מסקנות טובות לשם שינוי. אמרתי תודה על הכל, הערכתי, הגמדתי את ענין הצבא, כי כולה צבא לא?

ברור שאחרי כמה ימים זה עבר ועכשיו אני במוד לא ברור, לא עצוב לא שמח. אבל היה כיף לחוות את זה לכמה ימים. :)

 


 

הקצין האישי שלי נאלץ שוב לראות אותי עוברת מין התקף עצבים ומתחילה לבכות מולו על כמה אני לא מבטאת את עצמי איפה שאני. כבר לא נעים לי.

דבר טוב שיצא מהשיחה הזאת זה שהוא אמר שלפי מה שהוא יודע אני יכולה לצאת לפיקוד (מה שהיווה בעיה כי כרגע לא נראה שיהיה את הקורס שלי שוב) על קורס מודיעין אחר. נראלי שאלחץ עליו טיפה לברר לי על זה

יש לי תחושה שהשינוי והאחריות יעשו לי רק טוב

אני יודעת שאני מסוגלת

קצת חוששת בכל זאת.

אבל היי, אם כל כך הרבה אחרים יכולים, למה שאני לא אצליח?

 

תחזיקו לי אצבעות פרח

נכתב על ידי feel again , 25/12/2015 19:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי בזמן אחר


לשם שינוי,  אני מרגישה ממש טוב השבוע בבית

שבועות קודמים הייתי מאוד כבויה

והפעם אני באמת עושה עם עצמי משהו,  יוצאת כמעט כל הזמן

לאט לאט אני מבינה כמה אנשים יש לי בבית שאוהבים אותי כ"כ 

ושזה מה שחשוב

כי הצבא..  זה כולה צבא

כבר עברתי רבע ממנו 

ואני חזקה מספיק כדי לשמור על קור רוח ולא לאבד את האמונה שלי בעצמי


אתה מצליח לעורר בי דברים שכבר הרבה זמן היו כבויים. אתה מרגש אותי,  מחרמן אותי,  מצחיק אותי ומקבל אותי

מעניין אם דברים היו שונים אם היינו גרים יותר קרוב

או מכירים בגיל אחר

בינתיים נישאר פנטזיה אחד של השני

נכתב על ידי feel again , 22/12/2015 14:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של feel again ב-25/12/2015 19:20
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)