לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't feel no pain, just smile back :)


לא מסוגלת לחיות בשלום עם אבוקדו. זאת תכלית חיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

למה לי לקחת ללב


קצת מצחיק שמכולם דווקא אתה מרשה לעצמך לשפוט אותי על איך שאני בוחרת להתנהג

כל יום אתה רוצה מישהי אחרת, שלא נדבר על זה שבאותו ערב שנפרדת מחברה שלך כבר היית עם מישהי אחרת

אבל היי, כל אחד והדרך שלו לחיות

אז תן לי לחיות את שלי.

 

 

• וביותר פירוט: מצאתי את עצמי יוצאת אתמול בבוקר עם מישהו, ובערב עם מישהו אחר. ההבדל הקטן היה שזה שבבוקר התברר כסטוץ ולא יותר

וזה של הערב הזמין אותי למסיבה שהוא עושה שבוע הבא בבית שלו עם כל החברים שלו

לא חושבת שאני אלך

מביך מדי, מכירים אולי שבוע בלחץ, מה עכשיו להיות בבית מלא באנשים זרים? •

 

הלכתי היום להשקות את העציצים בקבר שלך. כבר הרבה זמן שרציתי לעבור שם, וככה סתם בדרך חזרה מפלמחים, אחרי שהורדתי אותו בבית שלו, ניצבתי בפני ההתלבטות, שמאלה הבייתה, או ישר לבית עלמין.

שמחה שלא דחיתי את זה שוב, והאמת שאחרי שהייתי שם, הבנתי שאני רוצה להפוך את זה למנהג. משהו קבוע. להשאיר "אותך" חלק משגרת חיי..

עשה לי קצת עצוב לראות את כל הפרחים הנבולים אצלך, ואצל הרבה קברים מסביב. ובאותו הזמן, זה כל כך הגיוני. עם כל הכאב, ברגע שבן אדם נפטר, הוא נשכח.. החיים ממשיכים, והוא נשאר לו לנבול.. 

 

אני צריכה מחר כבר להגיד באיזה בסיס אני רוצה להשתבץ ולומר 3 בנות מהקורס שארצה איתי. הבעיה היא שחוץ מ2 כל השאר או בראש של פטור מהצבא או לסרב תפקיד ופשוט לשבת שם עד שיעבירו אותן. אני לא יכולה להיות עם בנות כאלה בסדיר, במיוחד כשיהיו מקרים ויהיה מה לעשות

ובלי קשר

כל השליליות הזאת שלהם מדכאת אותי

אני ממש אבודה ולא יודעת מה לומר מחר

אבל

יהיה טוב

 

 

קצת מאוכזבת מעצמי שנפלתי לזה גם

השיר הזה פשוט בכל מקום

נכתב על ידי feel again , 29/8/2015 16:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Son Of rain ב-29/8/2015 18:14
 



קדימה הלאה..


עיניים ירוק חום דבש
חיוך כובש

ביישן

קצין

מתפלסף כמוני

 

לשנייה.. זה הרגיש כמו מתוך סרט

שהנה בא אחד שאיתו זה יימשך

 

אבל

כמו הרבה גברים

הוא רצה רק דבר אחד

 

אז קדימה, הלאה..

 

 

נכתב על ידי feel again , 28/8/2015 20:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של You Don't See Me ב-28/8/2015 22:17
 



מי היה מאמין


שאני אפול מקרבי לתפקיד מעולה ואפילו מדהים

פשוט זכיתי

 

היציאות מדהימות

המפקדים אפילו יותר (אין דיסטנס, שמירות, צ'ונגיות, תורנויות מטבח..)

השיבוצים יהיה בדיוק באיזור שרציתי

 

והכי הזוי

 

הגישה שלי פשוט השתנתה.

מצחיק שכולם קוראים לי שם "החיובית"

ואני אפילו לא צריכה לשכנע את עצמי לחשוב ככה

אלא חושבת ככה מלכתחילה

מוצאת את הדברים הטובים בכל המצב

(מקווה שזה לא משהו זמני)

 

הכל כל כך פאקינג לטובה בסופו של דבר.. קשה להפנים את זה כשדברים משתנים

אבל אין יותר נכון מזה 

פרח

 

נכתב על ידי feel again , 28/8/2015 08:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בעלת העיניים החומות ב-28/8/2015 11:35
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  feel again

בת: 28




קוראים אותי
4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)