לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בתולין סמים ואלכוהול


אני הולכת לכתוב פה כל דבר שאני רוצה להגיד ואין לי איפה או שאני פשוט מעדיפה לעשות את זה אנונימי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2016

מלא שיט.


לא כתבתי הרבה זמן פה ויש לי מלא דברים לא קשורים לכתוב ואני לא רוצה לכתוב כל אחד בנפרד אז כתבתי הכל פה ועשיתי קווים להפרדה.

 

זה מוזר, זה מוזר שיש כניסות לבלוג שלי אפילו שלא עידכנתי אותו די הרבה זמן.

איך אנשים מחטטים באינטנרנט שהם מגיעים לפה לעזאזל? חחחחחחח

-

ואז הוא אמר לי:"הלוואי שהייתי ילד קטן."

ציחקקתי קצת ואז שאלתי:"למה??"

הוא הסתכל עלי במבט רציני ואמר:"ילדים קטנים אוהבים בלי שום סיבה, סתם ככה כי הם ילדים. אותי כבר אף אחת לא תאהב סתם ככה בלי סיבה."

-

לפעמים כשאני מפרסמת קטע ואין לו תגובות מרגיש לי כיאלו אף אחד לא קורא אותו, מצד שני. תאכלס?מה אתם אמורים להגיב לשיט שאני מעלה לפה, אני לא בטוחה אפילו מה אני הייתי מגיבה,ונדיר מאוד שאני משאירה תגובות שלי בבלוגים.

-

הייתי אצל הקב"ן 3 פעמים ואפילו פעם אחת עם אמא שלי, האם הוא נתן לי פטור? לא.

נתן לי פרופיל 97, כנראה הדברים שסיפרתי לו היו כלכך גרועים שהוא פשוט העדיף לחשוב שאני משקרת.

חבל חבל........ מצרפת לכם כתבה על שיעור ההתאבדויות בצהל.

-

לאחרונה הבנתי שכסף זה לא הכל בחיים, ואני משתדלת לעשות מעשים טובים אם יש לי אפשרות.

אני חוששת שאני מתבגרת או שאולי סתם לוקחת את החיים ביותר איזי.

-

עמוד שאני ממש אוהבת בפייסבוק:SAD SCREENSHOT TAKEN OUT OF CONTEXT.

-

אהבת? ספר לחברייך. לא אהבת? תתאבד.

סתם אל תתאבדו אוהבת אתכם :)

נכתב על ידי חדקרן , 19/7/2016 00:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  חדקרן

בת: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחדקרן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חדקרן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)