לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"וכל אימת אשר גאון אמיתי יגיח אל אוויר העולם, ידוע תדע אותו, שכן החולירעות כולם יבואו בברית כנגדו."

Avatarכינוי: 

בן: 41

Google:  iggyjacrei

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2017

ישראבלוגף 3: כך נציל ביחד את הבלוגים האבודים של ישרא! (סקירת כלי הגיבוי הזמינים)


 


 

עדכון חשוב: (נכון ל-27.12, 01:06)


לאור הריבוי המבורך בכלי גיבוי, הרשו לי לעשות קצת סדר במה קיים ובמה כדאי להשתמש:

 

1. במקום ראשון, ובהמלצתי האישית, נמצא כלי הגיבוי של איתי~. הוא עושה גיבוי מלא לכל התכנים, התגובות, התמונות והקישורים, וההורדה קלה ופשוטה. השוס - לינקים לפוסטים ספציפיים נשמרים, כך שאם יש לכם פוסטים שמפנים לפוסטים אחרים, או הפניות לפוסטים ברשימות, הם ימשיכו לעבוד. שימו לב: הרשימות מופיעות עכשיו כמו שצריך, בכל הדפדפנים.

 

 

2. כלי מצויין נוסף שעושה כמעט הכל הוא הסקריפט של Aldurama. גם הוא פשוט להורדה ולשימוש ועובד יפה. מה שהוא לא עושה זה לגבות את הרשימות ולשמר את הלינקים לפוסטים ספציפיים.

 

3. עוד אפשרות היא סקריפט הגיבוי של מוזס ששומר את התכנים והתמנות, אבל לא תגובות, קישורים או רשימות. הורדה מפה.

 

4. ולבסוף יש את הסקריפט שלי, שבשביל להשתמש בו צריך להתקין תוכנה צד שלישי (wget). בגרסתו האחרונה (שיפורט עליה בהמשך הפוסט) הוא מגבה הכל חוץ מקישורים. בנוסף, אם אתם לא מעוניינים לגבות תמונות, הסקריפט שלי הוא היחיד שמציע את האפשרות הזו. אם אפילו תגובות לא מעניינות אתכם, הגרסא הראשונה שלו תהייה המהירה ביותר.

 

 

תודה לכל מי שתרם מזמנו ומרצו למען המטרה המשותפת, ולכל מי שהגיב וקידם והפיץ את השמועה. אני חושב שלכולנו מגיעה טפיחה קולקטיבית על השכם.

 

ועכשיו נחזור ללוח השידורים הרגיל של החינוכית:

 


 

 

שוב שלום,

 

אני מתכבד להציג בפניכם את הגרסא האחרונה בהחלט לסקריפט הגיבוי שלי. והרי סקירה קצרה אודות מצבינו:

 

מה נשמר:

 

* כל הפוסטים

 

* כל התמונות שהעלתם לישרא, וזה כולל: תמונות שהועלו לפוסטים, תמונות שהועלו לרשימות, ותמונות שקשורות לעיצוב הבלוג (כותרת, אוואטר וכו').

זה לא כולל תמונות שקישרתם אליהם מחוץ לישרא.

 

* כל התגובות, והן נפתחות ב-pop up

 

* הרשימות (כולל התמונות, כאמור). ווידג'טים כמו לוח מסרים ושעונים למיניהם לא יעבדו. בנוסף, היתה לי בעיה עם קביעת האורך של הרשימות, ובסוף בחרתי שרירותית אורך שנראה לי סביר. רשימות ארוכות מהארוך הזה יופיעו עם אפשרות גלילה.

 

מה לא נשמר:

 

* הסמיילים המכוערים של ישרא, ה-V של מגיב מאומת, האוואטרים שבתגובות, הלוגו-ים של ישראבלוג ונענע, וכן זכוכית המגדלת של תיבת החיפוש.

 

מה לא עובד:


  הלינקים. הדפים לא מקשרים אחד לשני. הקישורים היחידים שעובדים זה הקישורים לתגובות ותיבת הארכיון, שתמיד תעביר אתכם לדף הראשון של אותו חודש.

 

הוראות התקנה:


אותו דבר כמו מקודם, רק שצריך להוריד את הסקריפט מהקישור הזה:

https://drive.google.com/file/d/1W-kWgEtuA_eL-zCfN3SoETLHIDvlBbqB/view?usp=sharing

 

מה שונה מהפעם הקודמת?


הסקריפט לא יבקש להזין שנת התחלה. הבנתי שאני יכול לשאוב מהארכיון את התאריכים הרלוונטיים. הוא גם לא ישאל אם לבצע הורדה במקביל, כי אף אחד לא התלונן שזה עושה לו בעיות וגם אני לא נתקלתי בכאלו. אז מה שנשאר זה להזין מספר בלוג, ולבחור אם לגבות גם תמונות.

 

 

 

 

 

 

אז זהו, אני מסיים בזאת מלעסוק בענייני סקריפטים למיניהם, וחוזר להיות בלוגר פול טיים. עוד תשעה ימים למניאק, אבל לי יש עוד ארבעה פוסטים שאני רוצה להספיק לכתוב לפני כן. 

נכתב על ידי , 22/12/2017 02:55  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,178
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיגנציוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איגנציוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)