לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יהיה טוב.. לא! זה רק ילך ויחמיר



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2017

לא יכולה יותר


דיייי הפרעות אכילה דיייי הרסתי את עצמי כבר
נכתב על ידי טינקי (טינקרבל) , 4/10/2017 00:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה נסגר עם הגברים שרוצים אותי


הרי מהשיחה הראשונה לא צריך להיות גאון כדי להבין שאני בחורה מתוסבכת ואפילו מאוד, יש שיגידו גם מוזרה חחח 

אז אני יפה אז מה. אני קצת מאמינה לזה כי אומרים לי ומתחילים איתי הרבה למרות שממש לא מרגישה ככה אבל ממש !!

מצד אחד אני מכורה לתשומת לב הזאת, לחיזורים ולהודעות ומצד שני לא רוצה לצאת עם אף אחד. 

אז דוחה את כולם אבל בא לי חום ממש ומגע של גבר יואו ושינשק אותי בצוואר, בלחי, בפה ושימשך אליי.

בעיה רק שאני לא שלמה עם עצמי ולא אוהבת את עצמי ממש אז קשה לי בקטע הזה. אבל מנסה לעבוד על עצמי ולאהוב את עצמי קשה מאוד אבל יש שיפור קטן

אולי בסוף אצליח (:

טוב אני חייבת לצאת עם מישהו ושהוא ייגע בי ולגעת בו יואוווו !!!! בטח עד מחר זה יעבור לי זה כבר ככה חודש חחחח

השלמתי עם זה שתמיד אהיה מוזרה 

 

נכתב על ידי טינקי (טינקרבל) , 1/10/2017 05:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




התגעגעתי לכאןןןן
נכתב על ידי טינקי (טינקרבל) , 1/10/2017 01:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  טינקי (טינקרבל)

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטינקי (טינקרבל) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טינקי (טינקרבל) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)