לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עשור בישרא, פותח שוב בלוג חדש כי הקודם הפך ללא אנונימי, שיהיה לנו בהצלחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

נתחיל בנושא טאבו - סקס ותנוחות (אל תהיו ילדים)


היי

בקרוב נעשה הכרות רשמית

כרגע בואו נדבר קצת על מין

או על המין שלי

אני יוצא עם מישהי

היא לא קטנה במיוחד (לא בגיל)

ואני לא גבוה במיוחד (לא למעלה)

 

בקיצור

זה קצת חדש לי

וקצת מאתגר אותי

נתקלתי בסיטואציה ממש חדשה

איך שאני לא משחק עם זה

לאן שאני לא הולך

באיזו זווית

תנוחה

אני לא מצליח להיכנס (!)

 

וול...

זה לא שסקס חדש לי

זה שמלאות חדש לי

אני באמת באמת מתאמץ

וזה לא הולך

מה לא ניסינו

וניסינו

שני לילות לבנים ניסינו

כמעט כל פוזיציה אפשרית

פתחנו קאמה סוטרה

פתחנו גוגל של "סקס עם מלאות"

פשוט לא הצלחנו

 

הפוסט הזה

הוא לא נועד להתנשא חלילה

הוא נועד לקבל טיפים ממי שניסה ופיצח

וגם להרים מודעות בעניין

 

NOW

אם יש כאלה שמנוסים בתחום הזה

(שוב, לא של סקס - של סקס עם מלאות)

אשמחר לטיפים

 

לילה טוב :)

נכתב על ידי בלוגר חיפאי , 6/9/2015 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  בלוגר חיפאי

בן: 39





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגר חיפאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגר חיפאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)