לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עשור בישרא, פותח שוב בלוג חדש כי הקודם הפך ללא אנונימי, שיהיה לנו בהצלחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

חגים משפחה וכו'


אף פעם לא הייתי משפחתי מדי

אף פעם

מאז שאני ילד

אני דומה מאוד לאבא שלי בקטע הזה

 

אי שם בתחילת שנות השבעים

כשאבא שלי עזב את בית הוריו

מהמעברה הפרובנציאלית

לתל אביב

לקח זמן עד שקיבל "בזק"

חצי שנה

ובחצי שנה הזאת לא יצר קשר עם משפחתו כלל

 

היום זה נשמע לנו חצי משוגע

אבל אני לגמרי מבין את הנסיבות

בחור צעיר

בן 22

בלי רכב

בלי טלפון

בלי אינטרנט

בלי וואטסאפ

בלי פייסבוק

 

מצד שני

היו אסימונים

והשיחות היו מגיעות מהר

 

חזרה ל-2015

היוצרות התהפכו

אני עברתי מהעיר הגדולה

לפרובינציה פריפריאלית בצפון

בחור (לא כל כך) צעיר

בן 30 (וחצי)

בלי רכב

עם טלפון

אינטרנט

וואטסאפ

פייסבוק

ובכל זאת בקושי מדבר עם הבית

 

בחגים הכי קשה

כי כאילו יש מחויבות

אבל מבחינתי זה לגמרי כאילו

אני זוכר את ראש השנה בצבא

אמא שלי כמעט כבשה את צהל כדי להוציא אותי

ואני בכלל .. היה לי נוח לא לצאת

אני זוכר את פסח ראשון מחוץ לבית

הגעתי לליל סדר

למחרת לא

אמא שלי כמעט קרעה את בגדיה

אני זוכר את כל ימי הכיפור שפיספסתי

ואת אלה שלא

וכנראה שהשנה אזכור את ראש השנה

כי זה שלושה ימים בתחילת שבוע

לא נופל על שבת

ואני לא מתכוון להגיע לערב חג

וכולי תקווה שלא אנושל מהירושה כתוצאה מכך

 

לילה טוב :)

נכתב על ידי בלוגר חיפאי , 8/9/2015 22:22  
הקטע משוייך לנושא החם: פליטים באירופה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  בלוגר חיפאי

בן: 39





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגר חיפאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגר חיפאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)