לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עשור בישרא, פותח שוב בלוג חדש כי הקודם הפך ללא אנונימי, שיהיה לנו בהצלחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

מעשן יותר, מזיין יותר, בודד יותר


מעולם מסלול החיים שלי לא היה חלש כהיום.

אולי בתקופה של לפני צבא בעצם.

אוי, ספת הפסיכולוג הישראבלוגית...

 

לפני הצבא הייתי בודד בהחלט.

לפני לפני הצבא, אם נחזור לסוף שנות התשעים... התחיל מסלול שבסופו הייתי בודד

בסוף כיתה ו' פיזרו אותנו לחטיבות ביניים

את הכיתה שלי פיצלו - חצי חצי

נותרתי עם מעט חברים

בחטיבה חוויתי קשיי התאקלמות

בתיכון חוויתי קשיים גדולים יותר

בסוף התיכון נותרתי גלמוד

ואז לופ צבאי

תקופה מסריחה

שלוש שנים נוראית

 

אחרי הצבא השתקמתי

תרתי משמע

נותר מספר בודד של חברים מהצבא

עוד 2-3 חברים מהשכונה

ואז נכנסתי למוקד טלפוני

אחריו לעוד אחד

אחריו לימודים

והופ נהיו לי הרבה חברים

יום הולדת 30 חגגתי שנה לפני שעזבתי את תל אביב

הגיעו 50 איש

לבעל בית הקפה הקטן שחגגתי בו הודעתי שיגיעו גג 15

הוא חיבק אותי בסוף הערב

 

כשנה אחרי, ואני בחיפה

חזרתי לנקודה של גיל 17

או 13

המעבר מתל אביב לחיפה הוא אגרסיבי

אני עוד לא בשלב השיקום

התחלתי לעבוד במוקד חדש

אבל זה לא זה

אני כבר לא השון של גיל 22

אני עוד שניה בן 31

קהל היעד הוא לא אני

והם לא הקהל הטבעי שלי

אני קוסם - באולם חתונות

יום אחד במוקד וקיבלתי מכתב הערכה מלקוח

חגגתי אותו עם עצמי

בודד לי

וראש השנה בפתח

וכולי תקווה שהשנה הקרובה - 

תהיה מוצלחת

וחברים?

תגידו לחברים שלכם שאתם אוהבים אותם

תעריכו אותם

תאהבו אותם ב-א-מ-ת

ותבינו 

שבלעדיהם - אתם כלום

והכותרת?

יכולתי לכתוב עליה חפירה

רק עליה

אבל כנראה שזה לפעם הבאה

 

 

אחלה סופש!

שון,

האסיר החופשי

 

 

 

 

(בלי קשר, הגרמני מגדל דגים.)

נכתב על ידי בלוגר חיפאי , 10/9/2015 18:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  בלוגר חיפאי

בן: 39





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגר חיפאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגר חיפאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)