לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עשור בישרא, פותח שוב בלוג חדש כי הקודם הפך ללא אנונימי, שיהיה לנו בהצלחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

דמיון מודרך זה אח


2005 בערך

זו השנה שגיליתי את יכולות הכתיבה שלי

סתם על מי אני עובד

 

ב1991 נכנסתי לכיתה א (לפני שנולדתם, כן)

(לא, זה לא נכתב בזלזול או התנשאות)

עשיתי מחברת סיפורים

בתור ילד אני זוכר איך הייתי נרדם

הייתי חולם איך אני מציל את הילדה הכי יפה בכיתה

קרן

 

ב1995 התחיל גיל ההתבגרות מבחינתי

הוא הוקדם (או שלא..) עקב מעבר לשכונה חדשה

פתאום התחיל עולם ה-"חברות"

מחברת הסיפורים הפכה למחברת סיפורי אהבה על הילדה הכי יפה בכיתה

רותי

 

בהמשך הגיע האינטרנט

סביבות גיל 14-15

כן אני זקן

לא זה לא נכתב במרמור

אחד הדברים הראשונים שנכנסתי היו...

לא פורנו

צ'טים

משם הגיע המונח סייבר-סקס

ספק רב לגבי המגדר שהתכתבתי איתו

הבנתי את זה בדיעבד

נהניתי ממש

 

ואז גיליתי כמה אני טוב בזה

הסייבר-סקס הפכו לסיפורי סקס

שהפכו ל-"דמיון מודרך"

תמיד אהבתי את המונח הזה

בהתחלה העליתי סתם סיפורים לפה

בגרסה השנייה של הבלוג

(כתבתי ברבות השנים בסביבות עשרה בלוגים)

נקודת התפנית הייתה כששתי בנות ביקשו שאכתוב בשבילן

וכשאני אומר שתיים אני מתכוון לחמש

לא, זה לא נכתב בהתנשאות

ואז, אז הבנתי כמה אני טוב בקטגוריה מאוד ספציפית

 

כעת אני כותב לשתי בנות שונות

חדשות יחסית

וזה כיף לי

הכי כיף לקרוא כשהן בשיא

הכי כיף כשהן מסכימות לעבור לטלפון 

ההתנשפויות הכבדות

ההתלהבות

הגמירה

 

והייתה דניאל

שהייתה נקודת תפנית נוספת

שלקחה את זה צעד קדימה לוידאו

 

בנות ישראליות הן יותר שמרניות יחסית לעמיתותיהן האמריקאיות

(כן, עשיתי דימיון מודרך עם אמריקאיות)

(לא, אני לא בא להתלהב)

אבל למרות השמרנות.... בסופו של יום גם להן יש צרכים

גם הן יודעות להתלהב

אם בכתיבה

בקול

בוידאו

רק באחד מהם

או בכולם

 

לפוסט הזה יש מטרה

להכיר נוספת

להכיר עולם

להכיר בנות

בשביל להנות

להתדמיין

בלי להזדיין

להנות מיכולות הכתיבה שלי

ולהשתחרר

 

אני פה

ופה - [email protected]

ופה - 050-.... 

סתם אני לא שם פה פלאפון

ובסופו של יום

מי שתרצה

תקבל סיפור

פה

או במייל

או בפייסבוק

או בוואטסאפ

באנונימי

או בגלוי

בלי התחייבות

ולא עם

אנונימיות לחלוטין

ובתמונה..

האחרונה שהתנשפה :)

 



 

 

אחלה סופש, אחרון לשנה הזו!

שון

שנהנה כשאת נהנית

נכתב על ידי בלוגר חיפאי , 11/9/2015 17:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  בלוגר חיפאי

בן: 39





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגר חיפאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגר חיפאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)