לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עשור בישרא, פותח שוב בלוג חדש כי הקודם הפך ללא אנונימי, שיהיה לנו בהצלחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

עץ המשאלות


יש הרבה פילוסופיה באושר

והרבה פילוסופיה באמביציה

אנחנו מחוברים לכדור הארץ ולקארמה הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים

בסופו של דבר אנחנו לא מלכי היקום, אלא עוד חיה שיום אחד תיכחד ותוחלף באחרת

וברגע שאתה מבין שאתה עוד חלקיק אבק בהיסטוריה של מיליארדי שנים, אתה שם את הדברים בפרופורציה הנכונה

הנפש שלנו - הרבה פעמים יותר חזקה מהגוף

סתכלו על פלצבו

הגוף שלנו - יכול לפרק את הנפש אם הוא רוצה

תראו את התגובה שלכם בשתיית אלכוהול או עישון סמים

 

שמעתי על עץ המשאלות מזמן

בבסיסו הוא אומר שתחשוב טוב - יהיה טוב

בעומקו הוא אומר שאם תהיה לך מטרה - אתה תשיג אותה רק מעצם המחשבה לכיוון המטרה

מחשבה יוצרת מציאות

 

עץ המשאלות שלי השנה הוא צנוע אך שאפתני

חלק מהמטרות ממוחזרות משנה שעברה וחלק חדשות

אלו הן מטרותיי לשנה הקרובה

 

1. להשיג מישהי רצינית

2. לעבוד במקצוע שלי ולא בעבודות מזדמנות

3. לצאת החוצה עם המיזם שלי

4. להצליח בלימודים

5. להמשיך להיות מאושר

6. שבדיקות הדם שלי תצאנה בטווח

7. לרזות

 

לילה טוב ושנה טובה!

נכתב על ידי בלוגר חיפאי , 14/9/2015 02:13  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה חדשה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  בלוגר חיפאי

בן: 39





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגר חיפאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגר חיפאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)