לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עשור בישרא, פותח שוב בלוג חדש כי הקודם הפך ללא אנונימי, שיהיה לנו בהצלחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

I'm too old for this shit


בכניסה לפאב, המארחת מבקשת ממני תעודה מזהה

ביני לביני אני מתלבט אם היא עך טייס אוטומטי או שאני באמת נראה קטין.

בפאב החברים ה-"קטנים" כבר מחכים.

הם קטנים ממני. צעירים. בלא מעט שנים. הקטן ביותר קטן ממני בעשור.

כשאני השתחררתי מהצבא והתחלתי במוקד הראשון - הוא למה עם הרב לבר מצווה

כשאני למדתי עם הרב לבר מצווה - הוא נגמל מחיתולים ומוצץ

 

אני מזמין קולה ותופש מבטים של בוז

"אני עובד מחר", אני מזכיר להם

והם - להם לא איכפת...

 

הצעיר ביותר מקבל את פניי

הוא כבר עם צמיד

תפריט הצמידים הגיע גם לחיפה!

צ'ייסרים עפים

אלכוהול זולג

מאנצ' מגיע לשולחן כל הזמן

 

ואני?

אני רק חושב לעצמי שאני זקן מדי בשביל הדברים האלה

 

של מי הציטוט מעלה?

 

לילה טוב :)

נכתב על ידי בלוגר חיפאי , 18/9/2015 00:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  בלוגר חיפאי

בן: 39





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגר חיפאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגר חיפאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)