לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עשור בישרא, פותח שוב בלוג חדש כי הקודם הפך ללא אנונימי, שיהיה לנו בהצלחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

שישה מי יודע?!?


בספר דברי הימים לחיי

זה יהיה אחד השבועות המדוברים

לא באמת

זה פסיק בהיסטוריה

אבל ב-פרזנט טיים

ההרגשה הייתה של שבוע אינטנסיבי

שבוע שהחל אי שם לפני שבעה ימים

 

שישי 11/09

הפעם האחרונה שישנתי השבוע

הלכתי לישון ב-22:30, התעוררתי ב-07:00 בידיעה שאני לקראת שבוע ללא שינה.

 

שבת 12/09

הקטנה הגיעה אליי

עושים גודי נייט

רגע לפני ערב חג

 

ראשון 13/09

ערב חג

מאופיין בבישולים רבים

וערב ראש השנה שני בהיסטוריה שאני לא עם המשפחה

בפעם הראשונה זה היה בסוף השירות הצבאי

אחרי שנתיים שהצלחתי לחמוק מלסגור את ראש השנה

נאלצתי להישאר בצבא

לא יוזמה שלי

אמא שלי לא מאמינה לי עד היום

הפעם

עשיתי חברים חדשים

היה מעולה

 

שני 14/09

חוגג ראש השנה עם המשפחה

מונית שירות חיפה-תל אביב

משם חבר

משם משפחה

אין לי איך לחזור לעיר הגדולה

נשאר לישון אצל המשפחה

וקם מוקדם כדי לברוח

 

שלישי 15/09

הקטנה מגיעה שוב

כיף - באמת

מחליטים שמה שלא קורה - הולכים לישון מוקדם

יש עבודה מחר

לא הולכים לישון מוקדם

מתענג

 

רביעי 16/09

השכמה נוראית בחמש

בחורה יפה לידי במיטה

מסנוורת אותי

אבל חייב לצאת לעבודה

עובד מוקדם כי יש חתונה בערב

נוסע הביתה

נותן כיף לדירה

מתקלח

מתחיל את המסע לחתונה

נסו פעם לנסוע לחתונה בתחבורה ציבורית

המסע הסתכם באוטובוס לרכבת

פספוס הרכבת בחצי דקה

המתנה

נותן כיף לתל אביב

והופ אוטובוס לכיוון מודיעין

ירידה בצומת שכוח אל

שוקל את צעדיי

ללכת ברגל לתוך הגן החשוך

אולי לפרסס

הגעתי עד לפה

אין מצב

מאותת למונית

מבזבז 60 שקל

שוקל להוריד מהצ'ק

המסע מסתכם באוטובוס - רכבת - אוטובוס - מונית - הליכה של עשר דקות

מגיע בדיוק לשבירת הכוס

נכנס ישר לחופה להגיד מזל טוב

לפחות שלא ישימו לב שלא הייתי

החתונה מתארכת מעבר למצופה

השאיפה הייתה לצאת חזרה ב-23:00 באותו מסלול ארוך ומייגע

מגלה שחברה טובה של הכלה קרייתית

תופס טרמפ

שלוש שעות תחבורה ציבורית בהלוך מתכנסות לשעה וקצת בטרמפ

תחבורה ציבורית יעילה יש לנו

צריך לקום למחרת בשש

 

חמישי 17/09

לא קם בשש

כמעט מאחר לעבודה

מהעבודה נפגש עם חבר

כמעט מאחר לו

מהחבר נפגש עם חברים לעבודה

ערב צוות

על ה.. שלי

אבל מגיע

פוליטיקאי

גם זה מתארך מעבר למצופה

הפעם אין לי טרמפ

עולה על מטרונית הביתה

מגלה שהרב קו שלי לא תואם

עולה בכל זאת

חי על הקצה

למחרת השכמה בחמש

 

שישי 18/09

לא קם בחמש

כמעט מאחר לעבודה

בקבוצה של הצוות כולם כבר ערים מחמש, חמש וחצי

מהעבודה לשיעור פרטי

מאחר לתלמיד בכמעט שעה

מפצה אותו

חוזר הביתה

משלים סדרות

תוהה אם העבודה מתאימה לי

היא לא מתאימה לי

עדיין נשאר לעבוד

כי אין שום דבר אחר

לא ישן אחה"צ

כדי כן להירדם בלילה

למזלי

(בעבר זה היה לרעתי)

אף אחד לא קורא לי לצאת

שישי שני רצוף שאני לא יוצא

אבל עם כאלה שבועות

מי יכול לצאת

 

בראשון הקרוב יש לי השכמה בחמש

ועוד אירוע בערב

בשני יום של עבודה

שלישי רביעי באים אלי חברים לכיפור

ובחמישי שישי שבת עבודות

חיים עמוסים זה טוב

שגרה זה רע

עיניים נעצמות

הלילה כן אלך לישון

ולא אשים שעון מעורר

כן אשים שעון מעורר

אחרת אירדם מחר ב2 ואצטרך לקום ב5

 

לילה טוב

לשבועות כאלה בדיוק

עד הקשר הרציני הבא

צ'או

נכתב על ידי בלוגר חיפאי , 18/9/2015 21:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  בלוגר חיפאי

בן: 39





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגר חיפאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגר חיפאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)