לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עשור בישרא, פותח שוב בלוג חדש כי הקודם הפך ללא אנונימי, שיהיה לנו בהצלחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

אופטימיות זה שם המשחק


אחרי שישה ימים ללא שינה,

אני מתחיל הלילה סבב נוסף של שבוע ללא שינה

כיף לי

באמת שכיף

אני מלא

מלא בעבודה

מלא בעיסוקים

מלא באנשים

וקצת בכסף

וכיף לי

 

מחר נוסע לפגוש חבר ילדות

שהחליט להביא ילד

ולהזמין אותי לברית

מחרתיים עובד עד מאוחר

שלישי רביעי באה אלי מישהי לכיפור

ובחמישי שוב עובד ונפגש עם חברים

ואז שוב סופש

וכיף לי

באמת שכיף לי

 

יש לי הרבה דאגות על הראש

וזקן על הפנים

ופילטרים במאפרה

יש לי מעט שעות שינה

והרבה סידורים שאני לא מספיק

ואין לי כסף

אבל כיף לי

באמת שכיף לי

מחשבה יוצרת מציאות

מחשבה חיובית תביא למציאות חיובית

צמבח

משל

 

וכיף לי

מה אני אעשה עם כל הטוב הזה?!

וכיף כיף לי

 

לילה מאושר

שון אלכסון

נכתב על ידי בלוגר חיפאי , 19/9/2015 23:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  בלוגר חיפאי

בן: 39





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגר חיפאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגר חיפאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)