לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

אופס, התאהבתי...


כמעט שלושה שבועות שלא כתבתי פה

במהלך הזמן הזה קרו כמה דברים,

החשוב מבניהם- התאהבתי.

לא הייתי מאמינה שאני אתאהב כל כך מהר...

אני לא בטוחה לגמרי מה הוא מרגיש אלי

אבל אני חושבת שיכול להתפתח משהו אמיתי בינינו.

אתמול פשוט כל היום רק חשבתי עליו והיו לי פרפרים בבטן

וכבר כאבה לי הבטן מרעב אבל בקושי הצלחתי לאכול וזה ככה גם היום.

לדעתי לאהוב מישהו זה עמוק בהרבה מלתאהב אבל גם להתאהב זה עוצמתי,

מאוד פיזי מבחינתי.

לצערי לא נוכל להפגש הרבה אבל 

אני שמחה שנפגש היום.

אני מופתעת מעצמי שהרגשות שלי חזקים תוך זמן קצר מאוד.

אולי זה הכל ההורמונים אבל אני באמת מתרגשת מאהבה כמו שלא הרגשתי כבר מאז הראשון.

בקיצור... אהבה תופסת אותך מכיוונים לא צפויים. בהחלט

נכתב על ידי Junk of the Heart , 24/1/2016 15:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




להפתעתי הרבה (למרות שאני כן מנסה להאמין בעצמי!) הצלחתי בכמה ימים האחרונים לאכול יחסית בריא.

לפעמים יש לי סוג של בולמוסים, שבהם אם יש שוקולד בבית אני פשוט אוכלת מלא

נגיד יש חפיסת שוקולד טעימה, אני בקלות יכולה לאכול חצי מזה ואפילו יותר (כל כך הרבה קלוריות וזבל).

כרגע אין שוקולד או איזשהי עוגה/ קורנפלקס מתוק וכמעט הלכתי למכולת לקנות משהו אבל החלטתי שעדיף שלא.

עדיין לא התחלתי להתמיד בספורט אבל אני בטוחה שגם זה יקרה השנה

היום ואתמול קמתי מוקדם מהרגיל, התקלחתי וישבתי למדיטציה, משהו שגם רציתי להתמיד בו השנה.

קשה לי להסביר את זה אבל לרוב אני לא מתקלחת הרבה, אני חופפת בערך 2-3 פעמים בשבוע, 

גם מעצלנות וגם מרצון להשקיע זמן מדברים אחרים (במיוחד בתקופות עמוסות כל כך)

ועכשיו החלטתי להתקלח כל יום, את השיער לחפוף כרגיל.

הנושא הזה הוא סוג של טאבו בחברה כי זה כמו שכולם מצחצחים שיניים לפחות פעמיים ביום, כך מצופה להתקלח

בתכלס אני נקייה ומריחה טוב אז זה לא באמת משנה אבל אני אנסה להתמיד כדי להרגיש טהורה יותר כמו שסוואמי קאשי אמר.

אני מרגישה לפעמים בלי חברים לגמרי ומיואשת ובודדה כל כך. יש לי אנשים מסביבי אבל אני לבד הרבה

אני נמשכת לאנשים שלא מתעניינים בי כמו שאני בהם. הדוגמה הכי מטומטמת אבל אמיתית מבחינתי היא 

שהתחלתי לראות האח הגדול העונה (כןכן, זה זבל וכו'). בקיצור יש משהו בשי שמאוד מעניין ומשמח אותי,

היא מישהי שהייתי רוצה להיות חברה שלה אבל אני יותר סגורה ולכן אנשים כמוה לא מתחברים איתי לרוב.

אני רוצה להפתח...

טוב הפוסט הזה נהיה מדכא קצת אז יאללה. 

נכתב על ידי Junk of the Heart , 4/1/2016 11:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה חדשה, התחלה חדשה


Happy new year! 2016.

התחילה לה שנה חדשה.

אני חושבת שזהו תהיה שנה משמעותית עבורי

הרי אני משתחררת מ12 שנות לימודים בבי"ס,

כנראה מתגייסת מיד אחרי,

וקצת לפני זה יש לי יום הולדת 18.

אני מאמינה שהשנה אהיה משוחררת ומאושרת יותר.

יש לי כמה מטרות/ סנקלפות לשנה הזו,

העיקרית היא לחיות יותר בריא- להשקיע ביוגה ובריצה,

לאכול אוכל שטוב לגוף שלי

ולעשות מדיטציה כל בוקר אחרי מקלחת.

בנוסף, אני רוצה להפתח מבחינה חברתית, גם אם בבית ספר לא כל כך,

ולפתח את עצמי מבחינה רוחנית ואנרגטית.

אני מאוד מאושרת ברגע זה ממש ומבחינתי הכל נראה אחרת אחרי הסדנא שעברתי!

 

נכתב על ידי Junk of the Heart , 2/1/2016 16:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Junk of the Heart

בת: 25

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJunk of the Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Junk of the Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)