לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקיר הרביעי


"בתמימותנו אנו יראים את המוות, מבלי דעת כי החיים הם תהלוכת רגעים מתים ונולדים. שנה היא רק ניסיון של הבנת הנצח לשימוש יום-יומי. אורך הרגע כאורך חיוך או אנחה."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2015

עבדות 2015, הונגריה, ודברים נוספים


הרבה מאוד קורה בזמן האחרון ולי אין נושא ספציפי, אז למה שלא נדבר על כל אחד בקצרה? 

אבל לפני הכל, כמו תמיד, שיר הפוסט: 

והפעם הייתה לי התלבטות. אחד הז'אנרים היותר אהובים עליי,פאוור מטאל, לא קיבל עדיין יצוג ראוי בבלוג, ככה שהתלבטתי איזה שיר לשים. אז היי, למה שלא נשים את שניהם? 
הראשון הוא אחד השירים הראשונים ששמעתי, Throught The Fire And Flames המדהים של להקת DragonForce.  אחד השירים היותר מדהימים ששמעתי, גם מבחינת שירה, אבל בעיקר בזכות הנגינה המדהימה של הרמן לי.  האלבום של השיר, Inhuman Rampage, מדהים ומומלץ בחום.
ונעבור לשני, שיר הרבה יותר חדש, אבל מלהקה קלאסית בהרבה:  
זה השיר הראשון שנחשף לציבור מתוך האלבום החדש של להקה שאולי לא שמעתם עליה, קוראים לה Iron Maiden.לשיר קוראים Speed Of Light. לאלבום קוראים The Book Of Souls.  
היום לפני 45 שנה, ג'ימי הנדריקס מת ממנת יתר של סמים. ג'ימי הנדריקס, הגיטריסט הטוב ביותר בכל הזמנים, פעיל שלום פציפיסטי ואחד מאבות הרוקנרול, מת יום לאחר הופעה נוראית שהייתה לו ב"פסטיבל האוויר הפתוח, השלום והאהבה" בגרמניה. הסברה כיום היא כי הוא נחנק מהקיא של עצמו. כשהגיע להופעה, ההמון שרק וצעק לו קריאות בוז, והוא הגיב כשאמר "אתם יכולים לשרוק בוז כמה שתרצו כל עוד תעשו זאת מבלי לזייף." 

 
 ".when the power of love overcomes the love of power,the world will know peace" 
אחרי שקלטו 13 אלף פליטים, גם קרואטיה סגרה את שעריה. אחרי שנמלטו ממלחמה, נזרקו מגרמניה והוכו בהונגריה, קרואטיה הפסיקה לקלוט את הפליטים ממדינות ערב והפנתה אותם לסלובניה ולהונגריה, שם, ראש הממשלה התבטא ואמר כי ארצו תמשיך להיות נקייה מפליטים מוסלמים. בנוסף, עליית מדרגה נוספת החלה לאחרונה כששוטרי הגבול ההונגרים החלו להשתמש באמצעים לפיזור המונים כמו תותחי מים וגז מדמיע, שאותם יידו לעבר ההמונים. גדרות תיל ועמדות שמירה חמושות הוקמו למציאת הפליטים בחושך, ושומרים ולצידם כלבי שמירה מפטרלים 24 שעות ביממה בגבולות בחיפוש אחר משפחות נמלטות. ראש ממשלת רומניה גינה את הפעולות, וציין כאילו נלקחו משנות השלושים. גם מדינות האיחוד הנוספות גינו זאת, כשאמרו שמדובר ב"מעשה לא אירופי."  





עבדות, 2015 סטייל.

"הוא אומר שהדרך הטובה ביותר להוכיח את כל זה היא לשים משהו קבוע בגוף שלך כדי שכולם יידעו שאת שייכת אליו. זה סוג של טבעת נישואים, הוא אומר לך. זה הכינוי שלו, בדיו שחור מקועקע על הגוף שלך. אינך הבחורה היחידה שהתבקשה לעשות את זה. בהתחלה כל הבחורות אומרות "לא". גם את." 


במאמר של הCNN שתורגם על ידי ynet, מסבירה ג'ניפר, זונה לשעבר שנאנסה בגיל 12 והוכתה בגיל צעיר, איך העבדות והסחר בנשים צומח ופורח בשנות האלפיים, איך הסרסור קעקע את השם שלו על החזה שלה, איך הוא שבר את השיניים של זונה אחרת ואיך היא התמכרה לסמים.  


סקר הארץ מראה כי במדינת ישראל, 970 קטינות נגררות לתוך תעשיית המין, נאנסות ופעמים רבות מדרדרות לסמים קשים. למרות זאת, החקיקה בשנים האחרונות בנושא הסחר בנשים בישראל כמעט ושווים לאפס. 


להקת הדת' מטאל הצרפתית Gojira צפויה להגיע לישראל ב13 לאוקטובר. אחרי שביקרו כאן לפני שנתיים, הלהקה תחזור למועדון הפדרציה בתל אביב להופעה נוספת. גוג'ירה נחשבת לאחת מלהקות הדת' החדשות המובילות בעולם, עם טקסטים שמשלבים בתוכם מסרים אקולוגיים ופילוסופיים, ואף תורמת לארגוני אקולוגיה ימית ושמירה על לוויתנים. הנה אחד השירים היותר טובים שלהם, L'Enfant Savuage, מתוך אלבום שנושא את אותו השם.  


 

 

 

נכתב על ידי , 18/9/2015 20:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

גיל: 24

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

1,973
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , אהבה למוזיקה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDuHast אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DuHast ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)