לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקיר הרביעי


"בתמימותנו אנו יראים את המוות, מבלי דעת כי החיים הם תהלוכת רגעים מתים ונולדים. שנה היא רק ניסיון של הבנת הנצח לשימוש יום-יומי. אורך הרגע כאורך חיוך או אנחה."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2015

עיצוב חדש, פלייליסט, ודברים אחרים


הפעם, פוסט קצת שונה. 

חשבתי המון על צעדים לקדם את הבלוג שלי, לאו דווקא בישראבלוג, מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא שכמו שאתם בטח יודעים, ישראבלוג כרגע נמצא תחת הצל של ירידה מהאינטרנט. לא משנה כמה אנשים השקיעו את הנשמה שלהם בכתיבה ברשת הבלוגים הזו, פיננסית, כלכלית, תמיד יש את הסכנה שבוקר אחד נקום וישראבלוג לא יהיה כאן. בגלל זה, חשבתי על דף פייסבוק לעדכונים במקרה של (וגם שלא), ובמקביל, לעבוד על אתר אינטרנט. 

פלוס, יצא לי לראות בלוגים אחרים בישראבלוג, וגיליתי שאלו שאהבתי במיוחד הם...יפים. מעוצבים כמו שצריך. אני לא השקעתי לזה יותר מדי זמן כשפתחתי את הבלוג לפני חודש בערך, והחלטתי שאני אנסה לעבוד על זה קצת בשביל להפוך אותו לקצת יותר יפה, לפחות בעיניי. 

היופי של כל הבלוגים האלו שראיתי הוא שכל אחד מהם היה עצמו. הוא לא ניסה לקפוץ מעל הפופיק ולהעתיק. העיצוב היה הניסיון שלו לשקף את האופי והתכונות שלו מתוך כל מה שיש לממשק של ישראבלוג להציע. בעיניי, זה מגניב בטירוף. כי כשמשהו אותנטי, לא מתחכם יותר מדי ומעביר את המסר ואת האופי של מי שעומד מאחוריו, גם מי שלא מוצא את זה יפה- עדיין נמשך לקרוא, לראות עוד. זה נחמד לדעת שגם בישראבלוג הגדולה, עם כמה מאות בלוגים שונים, עדיין- להרבה מאוד מהם יש טאץ' אישי. 

בכל מקרה, לא רציתי לבזבז פוסט ככה סתם. אם הבלוג נראה אחרת, אז כנראה שהעיצוב שלי יצא לפועל, ואם ככה- אני אשמח מאוד אם תוכלו לבקר אותו, ולהגיד לי מה אתם חושבים. בחרתי להקדיש את הפוסט הפעם בשביל לחרוג קצת ממסגרת הדברים המדכאים בטירוף שאני רושם, עם קצת מוזיקה חדשה שמצאתי לאחרונה. אני מקווה שתהנו. 

 

שלושה סינגלים של להקת DethKlok שאהבתי: 

דת'קלוק היא להקה מאוד מגניבה- קודם כל בגלל שהיא לא ממש קיימת. היא להקה מתוך סדרת רשת חינמית מצחיקה בטירוף שנקראת Metalocalypse, שעוקבת אחרי להקת פאוור-דת' מטאל מפורסמת ומצליחה, שבין הופעה להופעה ובין שיר לשיר, מזמנת שדים, רוצחת אנשים מתחת למים ועושה קניות בסופר. הסדרה מעולה, חינמית והאנימציה יוצאת דופן- ובכל פרק יש שיר אחר שמנגנת להקה אמיתית בשם דת'קלוק. 

 




 

השירים שאהבתי הם Murmaider, The Gears וGo Forth And Die. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד המלצות על דת'קלוק, אני ממליץ על השירים Crush The Industry, Detharmonic וAwaken.   

 

 

 

 

 

 

 

 

משהו חדש שגיליתי על מטאליקה. 

 

לאלו ממכם שלא מעריצים את האבות של הת'ראש מטאל, אני אספר שבאלבום המעולה שלהם Ride The Lightning יש שיר בשם Call Of Ktulu, שיר אינסטרומנטלי וללא מילים שאני מאוד אהבתי. הייתי בטוח שזה הסינגל היחידי שלהם מאותו סוג, אבל מסתבר שבאלבום אחר שלהם, And Justice For All, יש עוד אינסטרומנטל- ומשום מה, באלבום שנמצא אצלי בפלייליסט הוא נשמט. והאינסטרומנטל ההוא מעולה! 

אתם יכולים לשמוע את שניהם כאן.  

 


 

 

 

 

להקות ששווה לשמוע  

 

אז יצא לי לקרוא מאמר באתר של רוק כבד ומטאל על 12 להקות ת'ראש מטאל מגניבות שכדאי שתשמעו- המאמר מאוד מגניב וכולל להקות עם המון פוטנציאל.  

 


הנה כמה להקות שאני התחברתי אליהם מתוך המאמר: 

להקה אמריקאית בשם Tormenter עם השיר שלה Exile From Flash שנע על קו דק מאוד ומרשים מאוד בין ת'ראש מטאל, דת' מטאל והאבי מטאל (עם השפעה די ברורה מלהקות כמו סלייר, לדוגמא):  

 

 

הלהקה הבאה היא להקה צ'כית בשם Blackshard עם השיר Die Alive: 

 

 

 

 

עוד שיר שאהבתי הוא של הלהקה Lowest Creature משבדיה והוא Empire Of The Rats, עם סולן לא מי יודע מה אבל ליווי גיטרות מעולה: 

 

 

אתם יכולים לקרוא את כל המאמר עם כל הלהקות כאן. מקווה שנהנתם חיוך

 


 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 30/9/2015 23:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

גיל: 24

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

1,973
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , אהבה למוזיקה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDuHast אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DuHast ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)