לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקיר הרביעי


"בתמימותנו אנו יראים את המוות, מבלי דעת כי החיים הם תהלוכת רגעים מתים ונולדים. שנה היא רק ניסיון של הבנת הנצח לשימוש יום-יומי. אורך הרגע כאורך חיוך או אנחה."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2015

נביאים



והיום: אליטות של אשכנזים
אבל לפני הכל, שיר: 
והיום, בא לי להוסיף טוויסט אוריינטלי-מזרחי. כבר שמתי את Orphand Land הישראלית והמדהימה בבלוג? אם לא, אני חושב שזה הזמן. השיר הוא All Is One.
***
והפעם, שוב פוסט קצר. אני ממשיך לעבוד על החברה האנרכו-קומוניסטית, אבל בינתיים חשבתי לשתף אתכם בכמה דברים. מדי פעם יוצא לי לגלות פנינים של הנאה צרופה, חינמיים לחלוטין, מפוזרים באינטרנט (לרוב ביוטיוב). במקרה הזה, הדבר הכי נכון יהיה להראות לחברים. אז הנה סדרת רשת קצרה מבית היוצר של אלעד בן אלול ויוסי בראומן,על שמאל, ימין, אשכנזים, מזרחים, ציונות ומה שביניהם. לסדרה קוראים נביאים, ושמה כן היא- כל פרק קצר מוקדש לאדם אחר, במונולוג ארוך ומעניין. פלוס, ברק כהן האדיר שם, אז זה שווה צפייה ממילא.


  



נכתב על ידי , 18/12/2015 17:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

גיל: 24

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

1,973
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , אהבה למוזיקה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDuHast אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DuHast ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)