לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקיר הרביעי


"בתמימותנו אנו יראים את המוות, מבלי דעת כי החיים הם תהלוכת רגעים מתים ונולדים. שנה היא רק ניסיון של הבנת הנצח לשימוש יום-יומי. אורך הרגע כאורך חיוך או אנחה."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2016

וואקום תרבותי



והיום: פוליטיקלי קורקט וטראמפ יוגנד


שיר: 



Slipknot עם The Devil In I.  



*** 



דונלד טראמפ הוא גאון עסקי. 
הוא אדם של מידות. ארצות הברית של אמריקה, לדוגמא, נתפרה במיוחד למידותיו. גורדי השחקים, המזללות והמזון המהיר, רכבות האקספרס והמכוניות המפוארות, ערוצי מוזיקה מתועשים וכוכבי פופ עמוסים בבוטוקס - הם תמצית החברה של דונלד. הוא בנאדם של יחידות מידה, בתים בדונמים, מכוניות בכוח סוס ובקילומטראז', חשבונות בדולרים. הוא בנאדם ישיר. הוא בנאדם מנופח. הוא מונוליט ענק של צעצועים, ארוחות במקדונלדס, קפה בסטארבאקס, סדנאות יזע בסין, ידיים מדממות של פועלים בני 12. 
מי שקרא את הפוסטים האחרונים שלי יודע שאני ודונלד לא חברים טובים. אני חושב שהוא הייצוג העליון של אימפריאליזם אמריקאי. אני חושב שהוא כל מה שארצות הברית מייצגת. הוא חושב שהוא המשיח של האומה, המציל של האימפריה האמריקאית. השמש זורחת לו מהתחת והשמש מתגאה שהיא זכתה בכבוד לעמוד לצידו של הסופרמן הלאומי. אבל גם אני הייתי מופתע למראה הצעד הטקטי הבא שלו בבחירות לנשיאות. אחרי קמפיין קצר וקולע שזכה לפארודיות בכל האינטרנט, בין השאר גם של ג'ימי קימל, טראמפ הבין שיש דבר אחד שכל אחד נמס למראהו: ילדים. 







זה, ללא ספק, הרגע הכי מפחיד ומצחיק במירוץ לקראת התפקיד הכי חשוב בתרבות האנושית. ואם טראמפ אכן יבחר לנשיאות, מה שיכול מאוד לקרות, (המספרים נכון לאתמול, יום שבת, 17 לינואר), הרגע שבו עולות שלוש הילדות החמודות האלו לשיר למען דונלד - הוא הרגע שיזכר בתור הרגע שבו הוואקום התמלא לחלוטין. אבל זה כבר נושא לפוסט אחר. 
בינתיים, תגובת האינטרנט לא איחרה:  

 



 

 

 








אומת האינטרנט אף פעם לא מאכזבת. 

מחר, התשובה הסופית שלי על דונלד - ועל הטראמפ יוגנד החדשים שלו. שיהיה במזל. 

נכתב על ידי , 18/1/2016 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

גיל: 24

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

1,973
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , אהבה למוזיקה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDuHast אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DuHast ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)