לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורו.


פשוט לשתף.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2016

כשהכל יירגע


בזמן האחרון אני שולח לחברה שלי הקלטות שלי בוואצאפ שר לה,


בדרך כלל זה הקלטות של שירים מוכרים וכל מיני פיזמונים לאחורנה


חרגתי ממנהגי ושלחתי לה פזמון של שיר שלי, כשהכל יירגע. והוא


נכתב במבצע עמוד ענן לאקסית שלי, שבמהלך המבצע יצא לנו


להיפגש ולהיפרד, ורק קיוותי שהמבצע ייגמר.. אז היום שלחתי את 


הפזמון לחברה שלי היא לא יודעת למי ועל מה נכתב השיר 


אבל זה הזכיר לי את התקופה הזאת.


מאוד אהבתי את האקסית, וזה נגמר בגלל שההורים שלה החליטו


לא לקבל אותי, ולא שהיה להם סיבה מוצדקת או לא מוצדקת 


פשוט סתם לא קיבלו אותי, ועשו לה את המוות שתיפרד ממני


אני זוכר שדיברתי עם אמא שלה והיא אמרה לי שאני קטן אמרתי


לה אני יותר גדול ממנה בשנה מה קטן? וזה לא הספיק לה


רציתי להיפגש איתה והיא לא הסכימה.


אבל שלא רוצים אותך כנראה שלא מגיע להם אותך ואני שמח


שנפרדנו כי הם הורים כאלה לא הייתי שורד איתה יותר מידי.


אבל בתקופה שהייתי איתה כתבתי לה הרבה שירים וגם שנפרדנו


בפוסט הבא אני יפרסם את השיר שכתבתי שנפרדנו, קוראים לו 


רחוקה. "רחוקה, לא חשבתי שזאת דרך נכונה תבחרי להיות איתי 


תבחרי במלחמה על הלב שלי" ואולי הדבר שהכי כאב לי בפרידה 


הזאת שהיא לא נלחמה עלי.


השיר המלא - כשהכל יירגע 

מילים ולחן: אני 2012

רוצה להרגיש אותך
לא יודע מתי זה יגמר
מחכה שהשמש תזרח
ותחבקי אותי..

כהכל ירגע תשמעי צעקה של שתיקה מליבי
התגעגעתי אלייך אהובתי
וקורה לך כל הלילה
מדמיין אותך למולי

רוצה להרגיש אותך,
לא יודע מתי זה יקרה
נזכר בחיבוק שלנו
כשהיינו תחת מחסה

יש בי תפילה קטנה
לראות אותך שוב מחייכת,
אם התפילה תתגשם
לעולם לא אתן לך ללכת






נכתב על ידי , 19/2/2016 11:19   בקטגוריות שירים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZorooo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zorooo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)