לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורו.


פשוט לשתף.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2016

אני לא אני


כבר תקופה ארוכה שאני זה לא אני, יש לי רגעים רבים מידיי בהם אין לי חשק להמשיך לחיות ואני חושב על זה הרבה ולא משתף אף אחד ברגשות האלה כי אני פוחד מהתגובה שלהם. אני מסתכל על העתיד ופשוט אין לי כוח אליו לימודים וכל השיט הזה ואחר כך לעבוד כל החיים

.

היום הייתי אמור לעבוד משמרת בוקר אבל ברגע האחרון נודע לי שזה משתנה למשמרת צהריים שאני כל כך שונא לעבוד עד 9 בערב ויש היום את הגמר של הישרדות.

 

אפשר להסתכל גם על חצי כוס המלאה חבר שלי היה אצלי עד עכשיו שיחקנו בפיפא ועישנו נרגילה את החצי הזה ביום אהבתי עם ההמשך שלו אני לא ממש משלים איתו. בגלל שזה שיניו ברגע האחרון יש לי אופציה לבקש חופש אבל גם ככה אני עובד השבוע רק 4 שעות ביום אז אין לי שעות עבודה.

 

היום אני מוריד מינון בכדור שאני לוקח ל7.5 במקום 10 והכל בזכות האמא המדהימה שלי שהפכה את העולם בשבילי כמו תמיד היא עושה הכל בעבור הילדים שלה למרות שאני כבר בן 23 אני תלוי בהורים שלי מאוד. ממש לא עצמאי אפילו בצבא הייתי עצמאי יותר. 

 


נכתב על ידי , 1/3/2016 12:17   בקטגוריות פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZorooo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zorooo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)