לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורו.


פשוט לשתף.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2016

קצת שמחה


טוב אחרי הפוסט הדכאוני הקודם הגיע הזמן לקצת שמחה

היום יום חמישי יום חמישי יום חמישי היום יום חמישי יום חמישי

זה אולי הסיבה המרכזית לאושר שלי וחברים אמורים לבוא אליי 

והם מאחרים כרגיל היו צריכים להיות פה כבר לפני חצי שעה

 

עבודה

החודש כמעט שאני לא עושה שעות אחרי שבינואר סגרתי 113

שעות בפבואר זה ירד ל100 והחודש אני עובד גג 4 שעות ביום

וזה אולי נסיון של המנהלת שלי לגרום לי להתפטר אני לא יודע

זה נחמד מצד אחד אבל מצד שני אני יוצא מהבית כל יום לעבודה

ובסוף לא תהיה לי משכורת

 

חברה 

אתמול הייתי אצלה, והלכתי הביתה והרגשתי שזה לא זה

תכלס אני לא מאוהב בה וזה כבר עוד מאט ארבע חודשים

לא יודע מה לעשות 

והיא שולחת לי כל היום הודעות עם לבבות 

 

 

נכתב על ידי , 10/3/2016 21:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZorooo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zorooo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)