לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורו.


פשוט לשתף.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2016

טיול


הבטחתי לכם לפני שתי פוסטים את השיר רחוקה, אז אני יפרסם אותו היום.

אחרי שביום חמישי הייתה שמחה היום יום שבת וכשמתקרבים ליום ראשון אני 

במצב רוח מעורער. 

בטיול שעשיתי כתבתי יומן בפלאפון מסמך טקסט שכתוב על ממש כל מדינה 

וכל יום בטיול, היום שקראתי בו ממש נכנסתי לזה וכשהפסקתי לקרוא פתאום

הרגשתי מועקה חזקה כי כאילו חזרתי שוב לארץ. 

 

בטיול הכרתי בחורה פרואנית שעברה לארגנטינה בשם מריה, הכרנו במועדון

בשם הפלאציו, במקסיקו, רקדנו והתנשקנו מלא, לצלילים של שירים לטינים 

יפים, והמשכנו לרומן דיי ארוך, היא תמיד הייתה מפרגנת כמה היא אוהבת

את הנשיקות שלי, ושאני חתיך, העברתי איתה כמה לילות מושלמים. ועכשיו

כקראתי את היומן מסופר הרבה עליה.. בעיקר הסיפור על היום האחרון שלי 

בפלאיה דל כרמן, מי שלא מכיר זה כמו מקום מפוצץ מסיבות וכיף חיים עם חוף

מקסים בשם הממיטאס. אז יום לפני שעזבתי לקנקון ניפגשתי עם מריה, והיא

כל הלילה לא הפסיקה להגיד לי אל תעזוב, וגם היא אמרה לי אני אוהבת אותך

בספרדית ובאנגלית, וממש התחננה שאני לא יעזוב, וכשעזבתי היא כתבה לי 

הודעה ארוכה כמה כיף היה לה איתי וכמה היא נהנתה מזמן שלנו ביחד 

ושהיא מקווה שניפגש יום אחד, והיא מזמינה אותי לבואנו סיירס.

 

אני כותב לכם על מריה בזמן שיש לי חברה עוד מאט ארבעה חודשים, אז

האמת שהייצתי אצלה ביום רביעי ומאז לא ניפגשנו ואמרתי אני יקח ממנה 

קצת הפסקה כדי לראות מה אני מרגיש. אז בנתיים אני לא ממש מתגעגע 

אלייה אבל כנראה היום אני ילך אליה. 

 

והשיר רחוקה אני מזכיר נכתב לאקסית שלי, שההורים שלה החליטו שאני 

לא מספיק טוב עבורם, וגרמו לנו להיפרד, אני כותב לה רחוקה לא חשבתי 

שזאת דרך נכונה תבחרי להיות איתי תבחרי במלחמה על הלב שלי בתקווה

שהיא תלחם עליי.. מה שלא קרה.

 

רחוקה \ אני \ 2012

 

אמרתי, שלבכות זה משחרר
את בוחרת לוותר, 
אני נשאר כאן לא הולך
למקום אחר..
רציתי שיהיה לך טוב, 
היה לך טוב כשהייתי קרוב, 
ועכשיו כל הסיפור נגמר
כי בחרת לא לבחור, 
כלום לא נשאר...
רחוקה, 
לא חשבתי שזאת דרך
נכונה, 
תבחרי להיות איתי 
תבחרי במלחמה..
על הלב שלי 
 
עכשיו במערבולות, 
איך לחיות אם לחיות
לא נשאר כבר עוד דמעות
שוב בונה חומות...
והפעם אין לי לדרך
אני אוהב אותך לא בערך
וכואב לי שאת הולכת..
אם רק היית מאושרת.. 

peru girl

 

נכתב על ידי , 12/3/2016 11:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZorooo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zorooo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)