לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורו.


פשוט לשתף.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2016

היום שלי.


ים 

טבילה

שקט

שחייה

ריצה

ציור

כתיבה

צהריים 

 

עדיין נרגש, כמה שבוע אני לא יישן, אתמול נרדמתי ב3 וקמתי ב6, אני לא יודע מה לעשות כי מצד אחד יש לי משהו טוב בידיים, ומצד שני יש את הלב והנשמה והתחושה הזאת שאהבה אמתית קרבה... אני איתה אני בוער, זה לא הגיוני. וביום כיפור וראש השנה ביקשתי את זה בדיוק וזה קרה אז איך אני יכול לא לתפוס את זה בשתי ידיים. להחזיק חזק שזה לא ייברח לא רוצה לדעת איך אני ירגיש אם אני יפספס את זה. אז כמו שהבנת חזרתי מהים והיה מדהים מצאתי תענוג חדש-ישן, אחרי הטבילה אני מרגיש טהור וקדוש, ולא בא לי להתכלך, לא מעניין אותי בחורות ולא מעניין אותי כסף אני רגוע ושלו רוצה רק לכתוב, ליצור, לאהוב, להתרגש, ולהתחבר לבורא עולם. חזרתי קצת לתחושות שהיו לי אחרי הטיול, אולי קצת לשיגעון. "להשתגע, להתהלך כמו איזה מלך ובפנים הלב שלך קרוע. להתפכח ולחזור להיות שיכור עכשיו אתה כל כך בטוח אתה כבר לא כמו שתמיד היית"

השיר הזה של שיר לוי התאים לי מאוד לפני שנה וכמה חודשים. אני אספר לכם עליה קצת, היא כותבת, שרה, מעצבת - מהמם, והיא מדברת רגוע מאוד רוחנית, שומעת המון מהמוסיקה שאני שומע, ויש לה סיפור חיים מאוד מרגש שאני לא אפתח פה.., אבל היא שיתפה אותי בהמון דברים וגם אני אותה, ודיברנו מלב אל לב, והתחברנו מאוד. ואני כותב לכם עליה, ומספר, וחברה שלי שולחת הודעות וזה מרגיש כל כך רע, אני חייב לסגור את זה, זה גורם לי לכאוב. וחברה שלי היא בחורה מדהימה, אבל זה לא זה, והייתי צריך לדעת את זה מזמן סתם היה לי נוח. חבל לי שאני צריך לפגוע בה ולא בפעם הראשונה. לא ראיתי אותה כבר מיום חמישי שעבר, היא אמרה לי עכשיו שניפגש מחר אבל ממש לא בא לי, בלי קשר גם קבעתי עם חברים. בקיצור בלגן... 

 

 

 

 


חוֹשֵׂךְ שִׁבְטוֹ, מִבְּלִי לַחֲשֹׂךְ אֶת אַהֲבָתוֹ מוֹשִׁיט אֶת שַׁרְבִיטוֹ, לְכָל הַפּוֹשֵׁט יָדוֹ עַיִן לֹא מַעְלִים, מֵעַל צֹאן מַרְעִיתוֹ גַּם כְּשֶׁאָנוּ שִׁבְרֵי כֵלִים, עוֹדֵנוּ כְּלִי חֶמְדָּתוֹ תּוֹכוֹ רָצוּף אַהֲבָה, רָצוּף אַהֲבָה בֵּיתוֹ צָפוּף לִרְוָחָה, צָפוּף לִרְוָחָה מַמְצִיא לָנוּ מְחִילָה, לֹא רַק בִּשְׁעַת הַנְּעִילָה לְךָ דוּמִיָּה תְהִלָּה יָדָיו רָב לוֹ, וְאֵין רֵאשִׁית לְרֵאשִׁיתוֹ גַּם הַשִּׁירָה כְּחוֹל הַיָּם, הִיא רַק מִקְצָת שִׁבְחוֹ לִפְנִים מִשּׁוּרַת הַדִּין, מַנְהִיג אֶת עוֹלָמוֹ וּמִלִּפְנֵי הַמַּלְאָכִים, דּוֹרֵשׁ בִּשְׁלוֹם עַמּוֹ עָתִיד הוּא ״לָתֵת פְּאֵר תַּחַת אֵפֶר שֶׁמֶן שָׂשׂוֹן תַּחַת אֵבֶל מַעֲטֵה תְהִלָּה תַּחַת רוּחַ כֵּהָה״ (ישעיהו ס׳א)

 

 

 

 

שבת שלום "מַיִם רַבִּים לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת הָאַהֲבָה, וּנְהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּהָ"

 

 

נכתב על ידי , 4/11/2016 14:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZorooo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zorooo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)