לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורו.


פשוט לשתף.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2016

המכתב


אני כותב לך כי בשיחה בטוח שדברים יצאו מהקשרם. השבוע האחרון גרם לי להבין שמשהו מקולקל. אנחנו נפגשים פעם ב- ומרגיש לי שאנחנו רצים במקום כבר תקופה.
שדיברת על החתונה שלנו הבנתי שהגיע הזמן לחשוב על זה, ולדעתי זה כבר מגיע לשלב שצריך לבחור נתיב, או שאני עם עצמי מתחיל לתכנן את זה ולחלום על זה, או שאני מבין שזה גדול עליי ושזה לא יקרה. ואם זה לא קורה אני סתם מבזבז לך את הזמן, לנו..
האמת שאני מרגיש שאני דיי לבד כי חברים שלי לא באמת שם בשבילי, אז ככה שזה רק את שתמיד היית שם בשבילי ולא קל לי לוותר על זה, ואני בטוח שעוד שבוע אני יתחרפן וירצה לדבר איתך. רק שתדעי שאני מאוד מעריך אותך, ורוצה טוב בשבילך.


 

 

 

לא שלחתי, ולא יודע אם אשלח בנתיים הוא מוכן.

נכתב על ידי , 5/11/2016 13:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZorooo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zorooo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)