לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורו.


פשוט לשתף.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שיר אחרון


שיר אחרון \ ? שנת 2011
כותב שיר אחרון בשבילך
לפניי שאני עוזב, 
הייתי צריך לברוח 
שעוד היה לי כוח, להמשיך
כי עכשיו אני יודע
שאין טעם לאהוב אותך
פזמון:
היית אהבתי, יקרתי
עכשיו זה נגמר
היית הכל בשבילי,
בעולמי געגוע נותר 
 
כותב שיר אחרון בשבילך
הפעם אני מבטיח לך, 
שאפסיק את המסע, 
אחרי דרך ארוכה 
כי עכשיו אני יודע
שאין טעם לאהוב אותך
 
ילד של אבא על מה את חולם, מה בוער לך בלב וכמה טוב שבאת ביחד זה שלם בעניים שרואות הכל אין שום דבר כואב......  
 
נכתב על ידי , 10/10/2015 11:01   בקטגוריות שירים, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא פחות ממושלם


כל הזמן שאת מדברת 
אני מבין שאת פשוט שונה
כל הזמן בטלפון את אומרת
אני מיוחדת בשבילך.

לא רוצה לרדוף אחרייך
כי אני בטוח שתברחי
לא חשבתי על מתי
שהיינו ביחד בדמיוני 

קשה לי קצת להאמין
ויותר קשה לי להרגיש
את שונה......
לא כמו כולן........

ועכשיו אני לבד, 
מסתכל על ההודעות
מחבק את הנייד
ומקווה רק לא לבכות

איך אדע שאת איתי
שזה אמיתי מה שיש בנינו
אולי רק אם תתקשרי
או תעשי משהו בשבילנו


נכתב על ידי , 30/9/2015 18:33   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZorooo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zorooo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)